جلوگیری از هدر رفتن آب با نصب شیر هوشمند

شیر آب هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق فرامین صوتی یا حرکت دست، جریان آب را قطع و وصل کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نخستین گام برای داشتن یک آشپزخانه هوشمند، این است که آن را به یک شیر آب هوشمند، مجهز کنیم. شیر آب "Kohler Sensate" با استفاده از برنامه‌های Google Assistant، Amazon Alexa و Apple Siri به فرامین صوتی کاربران پاسخ می‌دهد. همچنین آن‌ها می‌تونند با حرکت دست در قسمت زیر قوس آن، شیر آب را کنترل کرده و از هدر رفتن آب جلوگیری کنند.

نصب این دستگاه، شبیه بسیاری از شیر آب‌های معمولی آشپزخانه است، به جز اینکه به برق نیاز دارد. بنابراین باید از یک خروجی برق یا یک کلید برق اختصاصی استفاده کنید تا به دستورات صوتی یا حرکت دست، به درستی پاسخ دهد. پس از نصب شیر آب هوشمند، شما باید برنامه Kohler Konnect را دانلود کنید و یک حساب کاربری بسازید.

این دستگاه با سیستم عامل‌های iOS و Android سازگاری دارد، اما دستور العمل‌ها برای هر سیستم عاملی متفاوت است. کافی است شما حساب کاربری خود را به دستیار صوتی  متصل کنید، سپس شیر آب هوشمند، آماده به کار می‌شود و کنترل آب را به دست می‌گیرد.

موضوع قابل توجه اینکه کاربران نمی‌توانند دمای آب را از طریق فرمان صوتی کنترل کنند، بلکه شیر هوشمند، آب را با همان دمایی که به صورت دستی تنظیم شده است، توزیع می‌کند. شیر آب هوشمند به طور اتوماتیک پس از چهار دقیقه، جریان آب را قطع می‌کند. شما می‌توانید آب را با واحدهای اندازه‌گیری مختلف مانند اونس، فنجان، میلی‌لیتر، کوارت، لیتر یا گالون درخواست کنید و شیر آب هوشمند نیز به درستی آب را توزیع می‌کند.

در واقع شما نمی‌توانید از این گجت، کسری از آب درخواست کنید، بنابراین اگر به ۱.۵ فنجان آب نیاز دارید، باید ۱۲  اونس آب درخواست کنید. شرکتKohler  ادعا کرده است که در مدل‌های آینده این مشکل برطرف خواهد شد. برنامه Kohler Knoccect، مقدار آب مصرفی شما را در جدول  نشان می‌دهد، همچنین در صورتی که شیر آب چکه کند یا مشکلی داشته باشد به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. شیر آب هوشمند در رنگ‌های برنز، کروم براق و مشکی مات موجود است و قیمت آن بین ۸۷۵ تا هزار و ۱۰۰ دلار برآورد شده است.

کد خبر 384754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.