۶۶ نفر در حوادث آتش‌سوزی اصفهان جان باخته‌اند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در حوادث آتش‌سوزی سه ماهه نخست امسال در استان اصفهان ۶۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار سه ماهه فوت ناشی از حوادث کار استان اصفهان اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۷ نفر که همگی آنها مرد بودند به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه این تعداد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بدون تغییر بوده است، اضافه کرد: بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به اصابت جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار مصدومان حوادث کار تصریح کرد: طی سه ماه ابتدایی سال جاری مصدومان ناشی از حوادث کار ۵۳۷ مورد شامل ۳۱ زن و  ۵۰۶ مرد بوده است که این آمار نسبت به ۶۷۱ مورد (۵۴ زن و ۶۱۷ مرد) سال گذشته کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به کاهش آمار متوفیان حوادث ترافیکی در استان اصفهان در سه ماهه اول سال جاری ادامه داد: در این مدت زمان در استان اصفهان ۲۴۷ نفر شامل ۶۰ زن و ۱۸۷ مرد در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند، که این آمار در مقایسه با  مدت مشابه سال گذشته ۱.۲ درصد کاهش داشته است.

سلیمانی با بیان اینکه بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۱۴۱ نفر در جاده‌های برون‌ شهری ، ۸۵ نفردر مسیرهای درون ‌شهری و ۲۱ نفر سایر گزارش شده است، اضافه کرد: در سه ماه ابتدایی سال جاری شش هزار و ۸۵۲ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل  پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد دو هزار و ۱۰ نفر زن و چهار هزار و ۸۴۲ نفر مرد هستند که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل ۸.۲ درصد کاهش داشته است.

وی از افزایش آمار متوفیات ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در سه ماهه اول سال جاری در استان اصفهان نبست به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در این مدت آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان با تشحیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونواکسید کربن ، پنج نفر بوده است که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته که این تعداد دو نفر بوده است افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با اشاره به افزایش آمار فوت شدگان ناشی از سوختگی در سه ماه ابتدایی سال جاری در استان اصفهان تصریح کرد: این آمار  ۶۶ نفر شامل ۲۳ زن  و ۴۳ مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۳۶ نفر ( ۱۹ زن  و ۱۷ مرد) بوده افزایش قابل توجهی داشته است.

کد خبر 384732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.