شرایط آب‌وهوایی در بازی تاثیرگذار است

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما یک تیم حرفه ای هستیم که باید بهترین کیفیت بازی را ارائه بدهیم. شرایط آب و هوایی تا حدودی تاثیرگذار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان گفت: من و سایر بازیکنان ذوب آهن از اهمیت این بازی کاملا آگاه هستیم . اینکه از طرف مردم ایران ، هوادارن و رسانه ها انرژی خوبی دریافت کنیم برای ما بسیار حائز اهمیت است و خوشبختانه در یکی دور روز اخیر کاملا این انرژی را دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: می دانیم دعای خیر مردم و هواداران همراه ما است و ازطرفی میدانیم که با چه تیمی بازی داریم و از کیفیت آنها آگاهیم. آنها با جذب بازیکنان خارجی خوب و انجام  بازی های دوستانه با تیم های خوب انگلیس و برپایی اردو در این کشور با آمادگی کامل به مصاف ما می آیند.

حدادی فر در خصوص وضعیت آب و هوایی دبی و بازی در این شرایط، افزود: ما اینجا چند بازی کردیم و با شرایط آب و هوایی غریبه نیستیم. از طرفی در بازی های تدارکاتی این نکته را مدنظر قرار دادیم و دیدار با فولاد خوزستان یکی از این دیدارهای تدارکاتی بود. ما یک تیم حرفه ای هستیم که باید بهترین کیفیت بازی را ارائه بدهیم. شرایط آب و هوایی تا حدودی تاثیرگذار است، اما در عزم و اراده ما تاثیری ندارد و در نهایت تلاشمان را انجام می دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه لیگ ایران و عربستان هنوز شروع نشده دو تیم از این حیث با شرایط یکسانی به مصاف هم می روند. این بازی مصاف انگیزه ها، تلاش ها و از خودگذشتگی است که در تیم ما موج می زند.

کد خبر 384730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.