فرهیختگان اصفهانی سفیران امید می‌شوند

"طرح باشگاه سفیران امید" با هدف بالا بردن امید به زندگی در میان مردم اصفهان به تصویب شورای این شهر رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بررسی آیین نامه پیشنهادی سفیران امید امروز (یکشنبه) در دستور کار هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گرفت.

کوروش محمدی، رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان درباره مزیت این طرح گفت: باشگاه سفیران امید زمینه را برای شناسایی نحبگان و افرادی که برای آنان تعریف سلبریتی نمی‌توان کرد اما با وجود محدودیت‌ها توانایی خود را به اثبات رسانده‌اند ایجاد می‌کند.

وی افزود: این افراد قرار است برای انتقال سینه به سینه امید به میان مردمی که با آنان سر و کار دارند توجیه شوند.

فریده روشن، رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز موافقت این کمیسیون را با این طرح با قید سه تاکید اعلام کرد: تغییر عنوان اولیه طرح به نام باشگاه سفیران امید، شناسایی افراد واجد شرایط و تهیه بانک اطلاعاتی از آنان و نیز استفاده از ظرفیت مدیریت شهری، سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد.

محمد عیدی رئیس سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان نیز طرح باشگاه سفیران امید را طرحی ارزش آفرین و جریان ساز دانسته و اظهار کرد: این طرح در بالا بردن شاخص امید به زندگی در شهر و دیده شدن افرادی که دیده و شنیده نشده‌اند کمک کرده و این افراد را به عنوان الگویی برای شخصیت سازی جامعه معرفی می‌کند.

همچنین شورای شهر اصفهان پیشنهاد چاپ چهار کتاب چهلستون از کاخ تا موزه به تعداد ۵۰۰ نسخه و زیور آلات دوره قاجار، سیر تحول طراحی صنعتی در اصفهان و سینماتوگراف هر کدام به تعداد ۳۰۰ نسخه را پس از بررسی به تصویب رساند.

کد خبر 384727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.