باید از کیفیت فوتبال ایران در آسیا نگهداری کنیم

علیرضا منصوریان گفت: ذوب آهن نماینده ایران در آسیا است و باید از کیفیت های فوتبال ایران و نام ذوب آهن و چیزی که مردم ایران به آن دل بسته اند نگهداری کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با الاتحاد عربستان، گفت: فرصت اینکه فصل را شروع کنیم و در این بازی حساس شرکت کنیم را نداشتیم، اما با این حال بازی های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم. 

وی درخصوص حریف عربستانی اظهار کرد: تیم الاتحاد را کاملا زیر نظر داشتیم و بازی های دوستانه این تیم در انگلستان را دیدیم و از این لحاظ آنالیز خوبی داشتیم. آنها تغییراتی داشتند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده اند. 

منصوریان ادامه داد: بازیکنانی را جذب کردیم و در تیم تغییراتی داشتیم و چند بازیکن در روزهای اخیر به ما اضافه شدند. افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم و مهمترین مصاف های فوتبال ایران را ذوب آهن در مردادماه دارد. ما نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیا هستیم و نهایت تلاش ما و بازیکنان این است که بازی خوبی را مقابل تیم خوب الاتحاد به نمایش بگذاریم و با صعود به مرحله بعد به حمایت های مردم عزیر ایران پاسخ مثبت بدهیم. 

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: ما نماینده ایراندر آسیا هستیم و باید از کیفیت های فوتبال ایران و نام ذوب آهن و چیزی که مردم ایران به آن دل بسته اند، نگهداری کنیم. مطمئنا انرژی که آنها می فرستند به ما انگیزه می‌دهد ما هم قدردان هستیم و مانند دیدارهای گذشته برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه پا می‌گذاریم.

کد خبر 384725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.