افزایش ۵۰ درصدی برخورد با تخلفات ساختمانی

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از رشد ۵۰ درصدی برخورد با تخلفات ساختمانی در چهار ماهه ابتدای سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین مردانی با بیان این خبر اظهار کرد: طی چهار ماه ابتدای سال ۹۸ بیش از دو هزار و ۵۸۲ مورد ضبط لوازم غیربرقی، ۵۸۴ مورد ضبط لوازم برقی، یک هزار و ۱۰۹ مورد جمع‌آوری مصالح غیرمجاز ساختمانی و یک هزار و ۵۴۴ مورد صدور اخطاریه به علت ساخت و سازهای غیرقانونی اعمال شده است.

وی با تاکید بر ادامه تشدید برخوردها با ساخت و سازهای غیرقانونی، به افزایش گشت‌های خودرویی کنترل ساختمان اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ با هدف کنترل دقیق و منظم‌تر و تحت پوشش قراردادن تمامی مناطق مستعد تخلف ساختمانی اقدام به تفکیک گشت‌های "کنترل باغات" واقع در اراضی کشاورزی و "داخل شهر" به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی در تمامی مناطق چهارگانه و حریم قانونی شهر شده است.

مردانی با اشاره به اجرای ماده ۱۰۰ قانون شهرداری توسط مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال ۹۷ نیز یک هزار و ۷۱۹ مورد ضبط لوازم غیربرقی، ۲۶۹ مورد ضبط لوازم برقی، ۲۰۱ مورد جمع‌آوری مصالح انجام شده و یک هزار و ۴۲۹  مورد اخطاریه صادر شده است.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از تمامی شهروندان خواست نظم و انضباط شهری و پایبندی به قوانین شهرداری را رعایت کنند و هرگونه عملیات و مزاحمت‌های ساختمانی را از طریق سامانه ارتباط مردمی شهرداری و با شماره‌گیری تلفن ۱۳۷ به این مرکز گزارش کنند.

کد خبر 384719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.