سینما مهتاب ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی سینما مهتاب که خردادماه سال جاری آغاز شد، ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بنا بر پیش‌بینی انجام شده بعد از ماه صفر به بهره‌برداری می‌رسد.

حمید اشرفی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات ساختمانی طبقه اول سینما شامل تیرچه و بلوک‌گذاری و پیاده‌سازی ستون‌ها انجام و سقف طبقه دوم سینما نیز هفته آینده انجام می‌شود.

وی افزود: پس از انجام عملیات تاسیساتی ساختمان، سرمایه‌گذار بخش نازک کاری و تجهیز سینما را انجام می‌دهد که چنانچه این پروژه بدون مشکل انجام شود، سینما مهتاب پس از دو ماه آماده بهره‌برداری است و پس از پایان ماه محرم و صفر افتتاح می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بنا بر قرارداد منعقد شده تجهیز سینما مهتاب بر عهده سرمایه‌گذار و انجام عملیات ساختمانی با شهرداری منطقه است، بر این اساس سرمایه گذار باید نسبت به بهرهبرداری، تجهیز و نازک کاری سینما اقدام کند.

اشرفی خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذار سینما مهتاب موسسه سینمایی بهمن سبز وابسته به حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان است، این سینما ارائه کننده تسهیلات برای مقوله‌های فرهنگی شهر است و از سفر شهروندان به مناطق مرکزی شهر نیز جلوگیری می‌کند، در نتیجه ترافیک مرکز شهر روان‌تر شده و مشکلات ناشی از تردد متراکم خودروها در مرکز شهر کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 384710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.