امدادرسانی به ۴۷۵ نفرآسیب دیده در ۹۱ حادثه

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۹۱ مورد حادثه گزارش شد که ۴۷۵ نفر تعداد کل آسیب دیدگان بودند و ۹۹ تیم امدادی به این افراد کمک کردند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ شنبه پنجم تا پنجم تا ۱۲ مرداد ماه تعداد ۹۱ مورد حادثه در استان اصفهان وجود داشته که از این تعداد ۳۷ مورد حوادث جاده ای، ۲۱ مورد خدمات حضوری و مراجعه به پایگاه ها، یک مورد دریایی و ساحلی، ریزش آوار یک مورد، ۲۵ مورد حوادث شهری و شش مورد صنعتی و کارگاهی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل آسیب دیدگان درهفته گذشته ۴۷۵ نفر بودند، افزود: تعداد ۸۴ نفر نیاز به خدمات امداد و نجات را داشتند که تعداد ۶۹ نفر برای تکمیل درمکان به مراکز درمانی منتقل شدند و تعداد ۱۵ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اسکان اضطرای برای تعداد  ۲۲  نفر انجام شد که اسکان اضطراری به دلیل نقص فنی خودرو و خواب آلودگی رانندگان و بروز حوادث جاده ای بوده است.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: ۹۹ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، تعداد ۹۹ تیم و تعداد ۲۸۴  نفر نیروهای عملیاتی اعزام شده و ۷۹ آمبولانس برای امداد رسانی به آسیب دیدگان در حوادث جاده ای هفته گذشته حضور فعال داشتند.

امداد و نجات در دو حادثه ریزش آوار و غرق شدگی

محمدی با اشاره به بروز حوادث خاص هفته گذشته و امدادرسانی تیم هایامداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان اظهار کرد: حادثه ریزش آوار و انفجار و تخریب منزل مسکونی در محدوده خور و بیابانک روستای اردیب در تاریخ هفتم مرداد ماه اتفاق افتاد و تعداد ۱۰ نیرو عملیاتی در قالب دو تیم و دو دستگاه خودروی کمک دار برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه ریزش اعزام شدند که تعداد ۲۵۰ نفر در این حادثه دیدند و سه نفر مجروح و یک نفر فوتی گزارش شد. موردیگر امداد و نجات نیروهای هلال احمر  برای وقوع حادثه غرق شدگی دریایی و ساحلی در سمیریم روستای آب ملخ در روز جمعه ۱۱ مرداد ماه بوده است.

کد خبر 384703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.