هر ورزشکاری بود مقابل حریف اسرائیلی انصراف می‌داد/ باید رییس فدراسیون تنیس مشخص شود

ملی پوش اصفهانی تنیس پس از انصراف مقابل ورزشکاری از کشور اسرائیل گفت: بازیکن دیگر رشته‌ها نیز درصحنه‌های بزرگتر برای حمایت از مردم فلسطین این کار را انجام داده اند، من هم باید این کار را انجام می‌دادم.

حمیدرضا نداف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تنیس جزء سه رشته بزرگ جهان است، اظهار کرد: در ایران به رشته تنیس کم پرداخته می‌شود و بیشتر افراد از آن اطلاعات دقیقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در جهان تورنمنت‌هایی برگزار می‌شود که بازیکنان در آن رنکینگ جهانی کسب می‌کنند، ادامه داد: در این رقابت‌ها بازیکن‌های تنیس بخواهند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا رنکینگ مناسب کسب کنند.

ملی پوش اصفهانی تنیس در رابطه با مسابقات فیوچرز، گفت: این مسابقات هر هفته در همه جهان برگزار می‌شود و شاید در یک هفته پانزده منطقه جهان میزبان این مسابقات باشند.

نداف با بیان اینکه تنها ایرانی است که دارای رنکینگ در جهان است، افزود: از سال گذشته به این مسابقات رفتم و نتایج خوبی کسب کردم. من در مسابقات آفریقا، پاکستان و بعد از آن در کشور زیمباوه موفق به کسب رتبه‌های خوبی در جدول اصلی شدم و رنکینگ ۵۶۰ ای تی اف تنیس هستم.

وی اضافه کرد: در هفته اول این مسابقات به یک بازیکن روس بازی را واگذار کردم که ۴۹۰ جهان بود و بازیکن خوبی بود. هفته دوم توانستم یک بازیکن لهستانی را شکست بدهم و جزء شانزده بازیکن برتر بشوم و پس آن با یک بازیکن آمریکایی که رنک آن ۲۹۰ بود، مواجه شدم که موفق به شکست او شدم و امیدوارم در این هفته نیز نتیجه خوبی کسب کنم و بعد از آن به مسابقات تونس بروم.

این ملی پوش اصفهانی تنیس ادامه داد: تاکنون ۲۵ امتیاز ای تی پی دارم که امتیاز خوبی است و امیدوارم که بتوانم این روند را ادامه دهم.

نداف در رابطه با این که فدراسیون تنیس توسط سرپرست اداره می‌شود گفت: در رابطه با فدراسیون، من اطلاعات زیادی ندارم ولی باید وضعیت رئیس فدراسیون مشخص بشود که یک برنامه ریزی درست برای رشته تنیس داشته باشیم. در گذشته در ایران مسابقات فیوچرز برگزار می‌شد، اما در کشور ما این مسابقات وجود ندارد و همین باعث می‌شود که انگیزه جوانان کم بشود.

وی ادامه داد: اسپانسر قوی ندارم و در تورنمنت‌هایی که شرکت می‌کنم هزینه آن را خودم می‌دهم. در رنکینگ جهانی افرادی هستند که رتبه پایین‌تری نسبت به من دارند و اسپانسر آنها فدراسیون کشورشان است و تمام هزینه‌های آن ها را پرداخت می‌کنند.

ملی پوش تنیس در رابطه با انصراف در بازی مقابل بازیکن اسرائیل گفت: بازیکنان دیگر رشته‌ها نیز درصحنه‌های بزرگتر برای حمایت از مردم فلسطین انجام داده‌اند من هم باید این کار را انجام می‌دادم. هر ورزشکاری بود مقابل حریف اسرائیلی انصراف می‌داد.

نداف ادامه داد: از نظر من تنیس باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و اگر به همین‌گونه که هست پیش برود تنیس ایران با مشکلات زیادی رو به رو می‌شود و روح آن از بین می‌رود. باید تعداد اسپانسرها زیاد شود و به صورت خیلی جدی از این رشته بزرگ حمایت شود. در ایران تمرین می‌کنم، باید پول زمین را پرداخت کنم که در هیچ کجای جهان برای ملی پوشانشان اینگونه نیست.

وی تصریح کرد: امیدوارم روزی برسد که فدراسیون و اسپانسرها از من حمایت‌های لازم را انجام دهند.

کد خبر 384683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.