زخم و قلبت یکی هستند

زخمی اگر بر قلب بنشیند، تو نه میتوانی زخم را از قلبت وا بکنی و نه میتوانی قلبت را دور بیندازی. زخم تکه ای از قلب توست ، زخم اگر نخواهی باشد، قلبت را باید بتوانی دور بیندازی. قلبت را چگونه دور می اندازی؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرستو صالحی با انتشار عکسی از خودش در انستاگرام نوشته است :

در اولین جشنواره سینما تورز در جزیره زیبای کیش ، به همت رضا رشید پور عزیز ، مهرداد صدیقیان عزیز صحبتی کرد که من فکر می‌کنم بهترین آرزوی دنیا بود . گفت امیدوارم روزی برسه که تو کشورمون کلمه مرفه بی درد به جای اینکه بار منفی داشته باشه،  تبدیل بشه به آرزوی ما برای همدیگه . کاش همه ایرانیا مرفه بی درد باشند. آمین

کمند امیرسلیمانی با قرار دادن عکسی دسته جمعی با تعدادی دیگر از هنرمندان سینما و تلویزیون در اینستاگرامش آورده است :

چه خوبه که مناسبت های پیش میاد تا با خانواده هنریم دور هم باشیم . ما از اون خانواده‌هاییم که اگه سالها همدیگه رو نبینیم، در اولین دیدار همون مهر و عاطفه بینمون سرازیر میشه و  از کنار هم بودن لذت میبریم . خدا همتون رو حفظ کنه.

شیوا ابراهیمی که ماه رمضان امسال سریال برادر جان را روی آنتن تلویزیون داشت ، با پست کردن عکسی از خودش در اینستاگرام آورده است :

یه روزایی ، فقط خستگی به تن آدم میمونه.  اون روزا هم برای خودش روز خداست که اگه نباشه کیف اون یکی روزا تو جونت نمیشینه.  تلخ و شیرین زندگی . اما تلخش خوب تلخه لاکردار . . . شیرینش هم میاد،  قندش هم میاد،  قند مکررش هم . . . شک ندارم من.

لیلا برخورداری ، بازیگر تئاتر و تلویزیون، با انتشار چند عکس در اینستاگرام خود ، قسمتی از کتاب جای خالی سلوچ را آورده است :

زخمی اگر بر قلب بنشیند،  تو نه میتوانی زخم را از قلبت وا بکنی و نه میتوانی قلبت را دور بیندازی.  زخم تکه ای از قلب توست ، زخم اگر نخواهی باشد،  قلبت را باید بتوانی دور بیندازی. قلبت را چگونه دور می اندازی؟

زخم و قلبت یکی هستند.

اشکان خطیبی که این شب ها بر روی صحنه تئاتر اسب ، با قرار دادن این عکس در اینستاگرامش نوشته است :

سفرت به خیر شاعر عاشق زندگی . سعی می‌کنیم امانتدار خوبی برای نمایش پستچی پابلو نرودا باشیم .

ظهر امروز ، خداحافظی با کارگردانمون آقای علیرضا کوشک جلالی که یاد گرفتن ازش پایانی نداره.

از اونجایی که ملاحت طبع یک سری از دوستان زیادت کرده ، مجبورم پی نوشت کنم که ایشان برگشتن به محل اقامتشون در آلمان.

کد خبر 384662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.