بهترین نمایشگرهای هوشمند سال ۲۰۱۹

صفحه نمایش هوشمند دارای گجت‌هایی با قابلیت‌هایی مانند نمایش ساعت، پخش موسیقی و اعلام وضعیت آب و هوایی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ویژگی‌های نمایشگرهای جدید بسیار شبیه بلندگوهای هوشمند است و به شما کمک می‌کند تا به راحتی کنترل منزل خود را به دست بگیرید، موسیقی را عوض کنید و عکس و فیلم مشاهده کنید. در ادامه به معرفی بعضی از بهترین نمایشگرهای هوشمند سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم:

Nest Hub

"Nest Hub" به عنوان بهترین صفحه نمایش هوشمند گوگل شناخته شده است؛ این دستگاه با برنامهGoogle Assistant  سازگاری دارد و به فرمان‌های صوتی مشابه پاسخ می‌دهد. اندازه نمایشگر جدید حدود هفت اینچ است و ویژگی روشنایی قابل تنظیم آن باعث می‌شود که تصاویری با وضوح کامل به نمایش بگذارد. همچنین کاربر می‌تواند با استفاده از صفحه کنترل، ویدیوهای دلخواه را مشاهده و خانه هوشمند خود را کنترل کند. بر خلاف سایر مدل‌هایش، Nest Hub دوربین ندارد. قیمت این گجت ۱۰۰ دلار ارزیابی شده است.

Amazon Echo Show

صفحه نمایش هوشمند Amazon Echo Show با برنامه Amazon Alexa سازگاری دارد و به فرامین صوتی شما پاسخ می‌دهد. کاربر می‌تواند با استفاده از امکانات این صفحه نمایش بازی کند، به دنبال دستور پخت غذا بگردد، از آخرین وضعیت آب و هوایی باخبر شود و به طور کلی کنترل خانه هوشمند خود را به دست بگیرد. اندازه این صفحه نمایش  ۵.۵ اینچ است، تقریبا  ۱۵ دقیقه قبل از بیدارکردن کاربر روشن می‌شود و زمان طلوع آفتاب را تداعی می‌کند. قیمت این دستگاه ۹۰ دلار است.

Lenovo

نمایشگر هوشمندLenovo ، نخستین صفحه نمایش هوشمندی است که با برنامه Google Assistant سازگاری داشته است. این دستگاه دارای یک دوربین است که  امکان برقراری تماس ویدیویی را برای کاربران فراهم می‌کند. شما با استفاده از امکانات این صفحه نمایش می‌توانید از وضعیت آب و هوای فعلی و ترافیک مسیرهای اطراف خود مطلع شوید. این نوع گجت دارای دو مدل با اندازه‌های هشت اینچ و ۱۰ اینچ است که نمونه اول با قیمت ۲۰۰ دلار و مدل دوم با قیمت ۲۵۰ دلار وارد بازار شده است.

JBL Link View

اگر دنبال نمایشگری می‌گردید که دارای کیفیت صدای بالا همانند یک بلندگو باشد، صفحه نمایش هوشمندJBL Link View ، انتخاب خوبی است زیرا دارای دو اسپیکر ۱۰ واتی است. این گجت با برنامه Google Assistant کار می‌کند و اندازه نمایشگر آن هشت اینچ است. صفحه نمایشJBL Link View  دارای قابلیت‌هایی مانند مدل‌های مشابه خود است و قیمت آن حدود ۲۵۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 384658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.