آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های اصفهان

امروز شنبه -دوازدهم مرداد ماه- تا ساعت١٩ در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، مسیر شرق به غرب خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر و خیابان مسجد سید در مسیر غرب به شرق ترافیک سنگین است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان، خیابان عبدالرزاق در مسیر شرق به غرب، مسیر جنوب به شمال خیابان شمس آبادی، میدان انقلاب، مسیر شرق به غرب خیابان کمال اسماعیل، خیابان سعادت آباد در مسیر شرق به غرب، میدان آزادی، مسیر شرق به غرب بلوار دانشگاه، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، بلوار شهدای صفه در مسیر جنوب به شمال و خیابان توحید در مسیر جنوب به شمال ترافیک سنگین است.

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی در مسیر شمال به جنوب ، مسیر شمال به جنوب روگذر خیابان امام خمینی به علت وجود تراکم ترافیکی به کندی صورت می گیرد.

لحظاتی پیش در ضلع غربی پل چمران برخورد دو دستگاه پراید موجب ترافیک شد و بار ترافیکی حاصل از این حادثه تا بزرگراه شهید ردانی پور ادامه داشته است.

تصادف دیگری نیز ساعت ١٨ و ٥ دقیقه درچهاررراه آبشار رخ داد که در آن حادثه یک دستگاه خودرو سمند با رعایت نکردن فاصله طولی به اتوبوس شرکت واحد برخورد کرد، لحظاتی پس از این حادثه در ساعت ١٨ و ١٢ دقیقه در همان نقطه شاهد تصادف مشابه دیگری بودیم که در این حادثه یک دستگاه پژو پارس با یک جرثقیل نیمه سنگین که در حال گردش بود برخورد کرد.

ظهر امروز ساعت ١٣و ٢٠ دقیقه در خیابان کمال اسماعیل پاسداران یک دستگاه خودرو پژو پارس با گردش غیر مجاز به یک  موتورسیکلت برخورد کرد.

کد خبر 384657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.