۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
آینده گل‌گهر روشن است

دروازبان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم که سعی می‌کنند هماهنگ شوند و امید داریم با کمک هوادارن در لیگ برتر عملکرد خوبی خواهیم داشت.

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد خوب تیم گل‌گهر در بازی دوستانه با سپاهان، اظهار کرد: سپاهان مثل همیشه عملکرد خوبی داشت، اما این بازیکنان گل‌گهر بودند که با بازی خوب خود توانستند سپاهان را مهار و در اصفهان این تیم را متوقف کنند.

وی افزود: بازیکنان تیم ما در حال هماهنگ شدن هستند و بازی با سپاهان ارزیابی خیلی خوبی برای تیم ما بود که خود را بهتر برای لیگ آماده کنیم و با محک تیم بتوانیم نواقص را حل کنیم.

دروازبان باتجربه گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه بازی جلوی تیمی مثل سپاهان همیشه سخت بوده است، اضافه کرد: تیم گل‌گهر هفته به هفته و بازی به بازی بهتر می‌شود؛ ساختار تیمی ما عوض شده و هماهنگ شدن تیم کمی طول می‌کشد. بازی‌های تدارکاتی به این هماهنگی کمک می‌کند.

وی وضعیت تیم گل‌گهر را مثبت ارزیابی کرد و ادامه‌داد: بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم که سعی می‌کنند هماهنگ شوند و امید داریم با کمک هوادارن بتوانیم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

فراهانی تاخیر دوهفته‌ای لیگ را برای گل‌گهر مثبت دانست و افزود: تاخیر دو هفته‌ای لیگ برای همه تیم‌ها مشکلاتی به وجود می‌آورد، زیرا همه بازیکنان بدنسازی خود را برای ۱۰ مرداد انجام دادند و این تاخیر می‌تواند موجب افول بدنی بازیکنان شود، اما این تاخیر لیگ برای ما خیلی خوب بود چون باعث شد بازکنان بتوانند بیشتر با هم هماهنگ شوند و این تاخیر را برای گل‌گهر به فال نیک می‌گیرم.

کد خبر 384635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.