آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث خیابان مصلی

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: پروژه خیابان مصلی حدفاصل خیابان فرسان تا میدان شهید فهمیده ۲۲۰ متر طول و ۲۴ متر عرض دارد که به منظور روان سازی ترافیک این نقطه از شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی (حدفاصل خیابان پروین تا خیابان همدانیان) تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: برای پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرمنطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۶ پروژه عمرانی در سطح محله‌های مختلف منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان فعال است.

وی با بیان اینکه احداث خانه کودک استاد همایی و ایستگاه آتش نشانی در محله اطشاران از پروژه‌های در حال اتمام  منطقه ۱۰ است، گفت: ساماندهی و بازسازی خیابان هفت تیر که مطالبه مهم ساکنان این منطقه بود، انجام شده و آماده بهره برداری است.

شهبازی گفت: در بودجه ۹۸ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای احداث مسیر BRT خیابان پروین، لاهور، حمزه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 384632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
    0 0
    آب 250 هم که مصلی است. دو خیابان با یک نام در یک شهر! اینهم از عجایب است.