خطرناک‌ترین ذوب آهنی

دویست و شصت و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ارسلان خطرناک‌ترین ذوب آهنی" عنوان اصلی این رسانه است. سایت رسمی کنفدراسیون آسیا در آستانه دیدار تیم‌های ذوب آهن و الاتحاد در گزارشی به بررسی بازیکنان موثر دو تیم پرداخته است که از ذوب آهن ارسلان مطهری به عنوان موثرترین و خطرناک‌ترین بازیکن برای تیمش نام برده است.

"در سپاهان و سایر تیم‌ها آینده سازی کرده‌ام" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از امیر قلعه‌نویی و در خصوص آینده سازی و جوان‌گرایی‌اش در سپاهان مطرح شده است. سرمربی سپاهان اظهار داشت: بازیکنانی که سپاهان خریده است می‌توانند در آینده به این تیم کمک کنند. من در خیلی از تیم‌ها آینده سازی را انجام دادم و بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردم. وی ادامه داد: اگر نتیجه گرا بودم یک تیم دو الی سه ساله با هدف کوتاه مدت می‌ساختم اما اکنون سپاهان یک تیم دوم از جوانان هم دارد که ایجاد انگیزه می‌کند و می‌تواند در مواقع حساس به تیم کمک کند.

"برخی بازیکنان میلیاردی ٥٠٠ میلیون هم ارزش ندارند" دیگر عنوان صفحه اول دویست و شصت و یکمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که در گفتگو با سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق سپاهان بیان شده است. وی در خصوص رقم بالای قرارداد بازیکنان در بازار نقل و انتقالات فوتبال اظهار کرد: عقد قراردادهای نجومی در حد و اندازه فوتبالیست‌ها و لیگ برتر ما نیست. برخی بازیکنان پانصد میلیون می‌ارزند اما با قراردادهای میلیاردی جذب تیم‌ها می‌شوند که این نشان از بی‌برنامگی در مدیریت باشگاه‌ها است.

"در سه جام جانانه مبارزه می‌کنیم" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌ها فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 384628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.