ساماندهی ۳۲ گلزار شهدای گلپایگان

گلپایگان_رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان گفت: از ۳۳ گلزار شهید شهرستان، تاکنون ۳۲ گلزار ساماندهی شدند و گلستان شهدای روستای امامزاده ابراهیم(ع) هنوز ساماندهی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، خالق محمدشریفی امروز(شنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان با بیان اینکه اگر به فرهنگ ایثار و شهادت اتکا کنیم همه معضلات اجتماعی و اقتصادی برطرف می‌شود، اظهار کرد: باید فرهنگ تلاش جهادی و خدمت بی‌منت که برگرفته از  روحیات شهدا است را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدای شهرستان در دستور کار قرار دارد، گفت: از ۳۳ گلزار شهید شهرستان، تاکنون ۳۲ گلزار ساماندهی شدند و گلستان شهدای روستای امامزاده ابراهیم(ع) هنوز ساماندهی نشده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگان با بیان اینکه تصویر همه شهدای گلشهر و ۸۰ درصد شهدای گلپایگان در میادین این دو شهر نصب شده است، عنوان کرد: ۳۷۳ شهید شهرستان در ۱۲ گلزار سه شهر و ۲۱ گلزار روستاها خاک‌سپاری شده‌اند.

محمدشریفی با بیان اینکه تامین مصالح طرح ساماندهی گلزار شهدای شهرستان برعهده بنیاد شهید است، افزود: در یک سال گذشته برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان ۲۳۳ میلیون تومان توسط بنیاد شهید هزینه شده است.

وی تأکید کرد: یکی از مطالبات خانواده شهدا نصب تصویر شهید در مقابل منازل آن‌ها است که این کار در دستور کار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلپایگانتصریح کرد: طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای نیوان سوق با همکاری اداره اوقاف گلپایگان و دهیاری روستا آغاز شده است، ۵۰ میلیون تومان توسط بنیاد شهید برای تأمین مصالح پرداخت شده و ۵۰ میلیون تومان نیز برای احداث سقف نیاز است که هشت میلیون تومان از این مبلغ را اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان برعهده گرفته است.

کد خبر 384623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.