بهسازی ۵۴۰۰ متر از معابر کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از بهسازی و آسفالت پنج هزار و ۴۰۰ متر از معابر این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در کلیشادوسودرجان، حامد اخگر در جمع مردم این شهر با اشاره به تشکیل نخستین میز خدمت شهرداری، اظهار کرد: مسئولان باید پاسخگوی شهروندان باشند و گزارش عملکرد خود را به آنان ارایه کنند.

وی با بیان اینکه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب خدمت صادقانه به شهروندان و رونق و آبادانی شهرها از وظایف اصلی مدیران شهری است، عنوان کرد: مشارکت شهروندان، مهم‌ترین عامل موفقیت شهرداری‌ها در انجام وظایف و تعهدات خود است.

شهردار کلیشادوسودرجان با اشاره به فعالیت‌های عمرانی این شهرداری، تصریح کرد: امسال بیش از پنج هزار و ۴۰۰ متر از معابر شهری در طرح نهضت آسفالت با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان بهسازی و آسفالت می‌شود.

اخگر با بیان اینکه ایجاد امکان برای برخورداری همه شهروندان از خدمات و امکانات شهری از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها است، خاطرنشان کرد: طرح استاندارسازی و مناسب‌سازی پنج هزار و ۷۰۰ مترمربع از پیاده‌راه‌ها و معابر شهری باهدف ایجاد بستر لازم برای استفاده افراد توانخواه از خدمات و امکانات شهری انجام شده است.

وی از اجرای اجرای طرح حمل و نقل پاک در این شهر با اختصاص اعتباری بر ۳۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: ایجاد پردیس علم و فناوری و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهری از مهم‌ترین برنامه‌های امسال است.

شهردار کلیشادوسودرجان با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی بودجه عمرانی این شهر نسبت به سال گذشته، یادآور شد: همسویی پروژه‌های عمرانی شهرداری با نیاز شهروندان، علاوه بر رضایت شهروندان به افزایش کیفیت زندگی شهری منجر می‌شود.

کد خبر 384620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.