به روزرسانی"گوگل مپس" پس از ۳ سال

به‌ روزرسانی "گوگل مپس" بعد از گذشت سه سال، امکان اضافه‌کردن مسیرها و خطوط جدید را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش ایمنا، بسیاری از کاربران برای برنامه‌های ورزشی، پیاده‌روی، سفرهای مختلف و تورهای تفریحی به اپلیکیشنی نیاز دارند که بتوانند مسیر حرکت خود را در آن ذخیره و در تمام طول سفر به‌همراه داشته باشند. با وجود آنکه سرویس"مای مپس" گوگل از سال‌ها قبل در دسترس کاربران قرار دارد، حدود سه سال به‌روزرسانی نشده بود، اما بر اساس آخرین اخبار در نهایت مای مپس گوگل این به‌روز رسانی را دریافت کرد.

در واقع حدود دو سال قبل مای مپس گوگل به‌روزرسانی اولیه‌ای دریافت کرده بود که کاربران می‌توانستند روی نقشه نقاطی را مشخص کنند و اکنون بعد از به‌روزرسانی اولیه‌ قبلی، کاربران می‌توانند روی نقشه خط مسیر بکشند. در نسخه‌ قبلی، اگر کاربر برای دریافت خدمات مای مپس، اقدام و نقشه‌ اختصاصی برای استفاده‌ شخصی خود تهیه کرده باشد، می‌تواند ازطریق گوگل مپ به آخرین نقشه‌ ایجادشده دسترسی داشته باشد.

در نسخه‌جدید، روند ترسیم خطوط بهتر شده است و کاربران به‌ راحتی می‌توانند با ضربه‌زدن روی دکمه‌ "+"، مسیر جدیدی به نقشه‌های موجود خود اضافه کنند. یکی از ویژگی‌های درخور توجه نسخه‌ جدید مای مپس گوگل، امکان ویرایش خطوط و اضافه‌کردن خطوط جدید است؛ درنتیجه کارکردن با این نسخه به‌ مراتب راحت‌تر از نسخه‌ قبلی است.

علاوه براین در نسخه‌ جدید بعضی اشکال‌ها و باگ‌های نسخه‌ قبلی برطرف شده و به‌صورت کلی، کاربران بهبود عملکرد سرویس مای مپس را در مقایسه با نسخه‌ پیشین شاهد خواهند بود. علاقه‌مندان می‌توانند آخرین نسخه‌ی مای مپس گوگل را از گوگل‌پلی استور دریافت کنند.

منبع: زومیت

کد خبر 384608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.