بگوویچ: عقب افتادن لیگ لطمه‌ای به ما نمی‌زند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تاخیر دو هفته‌ای در آغاز لیگ به ما لطمه‌ای نمی‌زند زیرا ما هفته‌ای یک بازی پر فشار مثل بازی‌های رسمی لیگ داریم و سعی می‌کنیم تیم را برای شرایط مسابقه آماده نگهداریم.

وینگو بگوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تمجید از عملکرد بازیکنانش در بازی با سپاهان اظهار کرد: از عملکرد تیمم راضی هستم، در بازی با سپاهان عملکرد خوب خود را به همه نشان دادند و انتظار دارم این روند برای بازی‌های لیگ نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: این بازی یک مسابقه مفید برای هر دو تیم بود؛ نگاه ما به جلو است منتظر شروع لیگ هستیم تا بهترین عملکرد را در لیگ داشته باشیم و عیار تیم خود را که سال گذشته در لیگ یک قهرمان شد را به تیم‌های لیگ برتری نیز نشان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص تاخیر دو هفته‌ای در آغاز لیگ برتر در تیمش تصریح کرد: برنامه ریزی به گونه ایست که برای ۱۰ مرداد شده باشیم و شرایط مسابقه را پیدا کردند. اطلاعی ندارم که چه زمان مسابقات آغاز می‌شود زیرا هنوز ابلاغی به باشگاه نشده است، فقط شنیدم اما ابلاغ رسمی در کار نبوده است.

وی ادامه‌داد: تاخیر دو هفته‌ای در آغاز لیگ به ما لطمه‌ای نمی‌زند زیرا ما هفته‌ای یک بازی پر فشار مثل بازی‌های رسمی لیگ داریم و سعی می‌کنیم تیم را برای شرایط مسابقه آماده نگهداریم.

بگوویچ از دعوت باشگاه سپاهان برای بازی دوستانه با گل‌گهر تشکر کرد و افزود: قطعا باشگاه سپاهان یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های فوتبال ایران است، مربی فوق العاده و بازیکنان قدرتمندی دارند و بازی جلوی این تیم در پیش فصل مطمئنا در عملکرد ما تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 384600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.