توسعه شهری مستلزم مشارکت همه شهروندان است

شهردار شهر جهانی یزد با اشاره به اهمیت راه‌اندازی نهضت پاسخگویی در این نهاد، گفت: میز خدمت شهرداری یزد با حضور شهردار، معاونین شهرداری، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های شهرداری در مسجد ملا اسماعیل، محل میعادگاه نماز جمعه برپا ‌شد.

به گزارش ایمنا، جمال‌الدین عزیزی با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی برای ارتقاء خدمات شهرداری، اظهار کرد: شفاف‌سازی و پاسخگویی در مورد عملکرد از جمله اولویت‌های اجرایی این دوره شهرداری یزد است.

شهردار شهر جهانی یزد توسعه شهری را مستلزم مشارکت همه شهروندان در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: عدالت در توزیع خدمات و افزایش کیفیت زندگی از مهمترین اهداف مدیریت شهری در یزد است.

عزیزی راه‌اندازی نهضت پاسخگویی را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری یزد عنوان کرد و گفت: این مهم در راستای گسترش ارتباط شهرداری و مدیران شهری با مردم انجام شده است.

وی حضور فیزیکی مسئولان و دست‌اندرکاران مدیریت شهری در محلات را یکی از راهکارهای حائز اهمیت برای افزایش اعتماد عمومی و جذب مشارکت اقشار مختلف جامعه دانست و اضافه کرد: در راستای تحقق اهداف اصل شفافیت میز خدمت شهرداری یزد به منظور پاسخگویی جمعی از مدیران حوزه شهری -جمعه ۱۱ مرداد ماه- در مسجد ملااسماعیل (میعادگاه نماز جمعه یزد) دایر شد.

شهردار یزد تصریح کرد: حضور شهردار، معاونان شهرداری، مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های شهرداری یزد از جمله مهمترین ویژگی این برنامه مدیریت شهری است.

عزیزی با اشاره به ظرفیت‌های انسانی و زیست محیطی و علمی یزد، خاطرنشان کرد: شهرداری از هرگونه طرح و برنامه‌ای که مسیر توسعه بیش از پیش شهر میراث جهانی یزد را هموارتر سازد در حد توان اجرایی و مالی خود حمایت می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: شنیدن دغدغه‌های مردم و شهروندان یکی از رسالت‌های مدیریت شهری است که سعی داریم در این دوره مدیریت شهرداری یزد این مهم را در حد توان انجام دهیم.

کد خبر 384598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.