اجرای طرح نذر کار فرهنگی در محلات منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: طرح نذر خیر کار فرهنگی در فرهنگسراهای محلات این منطقه اجرا می‌شود.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام مراکز منطقه هشت شهرداری اصفهان باید حداکثر استفاده از ظرفیت‌های مراکز و ارگان‌های مستقر در منطقه را داشته باشند.

 وی با تاکید بر صرفه جویی در مباحث مالی و استفاده از انرژی در مراکز فرهنگی، افزود: ایجاد فضایی برای حضور جوانان و نوجوانان در مراکز فرهنگی همراه با رویکرد اخلاق محوری به خصوص در کلاس‌های ورزشی و هنری در کنار آموزش در این مراکز بسیار ضروری است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار شبکه بهداشت و درمان در این منطقه تصریح کرد: در کنار همکاری و هماهنگی به صورت موازی با شبکه بهداشت، بهزیستی و ارگان‌های اجتماعی باید از تمامی ظرفیتهای تاریخی تفریحی و هیئات مذهبی و مساجد منطقه استفاده کرد.

 وی با اشاره به شناسایی ظرفیت انسانی و اجتماعی محلات افزود: متخصصان حرفه‌های اصناف مختلف  شامل معلمان، پزشکان متخصصان اصحاب رسانه و سایر اقشار فرهنگی می‌توانند با برگزاری دوره های آموزشی به صورت رایگان در مراکز فرهنگی و یا ارائه خدمات در حوزه تخصص خود در محلات به خصوص محلات کم برخوردار به نذر خیر کار فرهنگی بپردازند.

هاشمیان ادامه داد: محورهای فرهنگی محلات منطقه هشت شهرداری اصفهان هر هفته میزبان اتفاقات و رویدادهای خاص فرهنگی هنری با هدف ارتقاء سطح مشارکت اجتماعی و منزلت شهروندی است.

وی با تاکید بر ایمن‌سازی مراکز فرهنگی ورزشی جهت جلوگیری از هرگونه آسیب به کودکان و نوجوانان افزود: فرهنگسراهای منطقه هشت شهرداری اصفهان که رتبه نخست از نظر تعداد مراکز فرهنگی در بین مناطق ۱۵ گانه شهرداری دارد، باید به محلی امن و سالم همراه با برنامه های شاد و هدفمند برای مردم محلات تبدیل شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جلب مشارکت و حمایت معتمدین و خیران و تاثیرگذاران امور فرهنگی اجتماعی در محلات به خصوص در ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی، همواره در صدر اولویت های فرهنگی منطقه خواهد بود.

کد خبر 384588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.