تعریض خیابان نیکبخت تدریجی انجام می‌شود

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی و تعریض خیابان نیکبخت در اولویت نیست و به صورت تدریجی انجام خواهد شد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده پنج، عرض خیابان نیکبخت حدفاصل چهارباغ بالا تا چهارراه وکلا بین ۲۴ تا ۲۷ متر تعیین شده که بخش واقع شده در محدوده دادگستری اصفهان ۲۷ متر و مابقی ۲۴ متر خواهد بود.

وی با بیان اینکه عرض خیابان نیکبخت در حال حاضر۲۰ متر است، افزود: اگر عقب‌نشینیها به صورت کامل انجام شود، چهار متر به عرض خیابان اضافه و تردد برای شهروندان آسانتر خواهد شد.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان نیکبخت و حجم بالای تردد خودروها در این خیابان به دلیل قرار گرفتن دادگستری اصفهان، تصریح کرد: یک پارکینگ شش طبقه جنب دادگستری اصفهان با گنجایش حدود ۴۰۰ خودرو برای شهروندان احداث شده، اما با توجه به قرار گرفتن دادگستری و تعدد مراکز آموزشی همچنین با مشکلات ترافیکی زیادی رو به رو هستیم.

وی ادامه داد: به لحاظ کمبود پارکینگ در منطقه در صدد هستیم با راهاندازی پارکینگهای روباز مشکلات ترافیکی این نقطه از شهر را مرتفع کنیم.

برکت خاطرنشان کرد: مالکان پلاکهای واقع شده در مسیر تعریض خیابان نیکبخت می‌توانند برای انجام آزادسازی و ساخت و ساز با مراجعه به منطقه شش شهرداری اصفهان از شرایط ویژه در نظر گرفته شده استفاده کنند.

کد خبر 384583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.