استفاده از مینی‌بوس در خیابان‌های کم‌عرض

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به عرض بسیار محدود خیابان میرداماد و وجود شاخ و برگ درختان در هر دو طرف مسیر آن، تردد اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان بسیار دشوار است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مشکل ترافیکی معابر کم عرض به گونه‌ای است که تردد اتوبوس نه تنها موجب شرایط بهتر نمیشود، بلکه مشکلات ترافیکی زیادی را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه خیابان میرداماد دارای عرض آسفالت بسیار محدود است، افزود: وجود شاخ و برگ درختان در هر دو طرف مسیر این خیابان موجب  خسارت به اتوبوس‌ها میشود؛ حتی اتوبوسهای دربستی یا اتوبوسهای مربوط به شهرهای دیگر نیز هنگام تردد از این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: سال گذشته تلاش کردیم یکی از خطوط اتوبوسرانی را از خیابان میرداماد عبور دهیم که به دلیل مسائل عنوان شده و حذف برخی ایستگاه‌ها در خطوط، تحقق این هدف با مشکلاتی رو به رو شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه عبور اتوبوس از خیابان‌های کمعرض امکانپذیر نیست، برای اینگونه مسیرها استفاده از مینیبوس در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با همکاری و حمایت شهرداری اصفهان عملیاتی شود.

افتخاری تاکید کرد: در نهایت اگر این راهکارها به نتیجه نرسید، حوزه حمل ونقل و ترافیک راهنمایی خواهد کرد تا در جلسه کمیته خطوط اتوبوسرانی، تصمیم‌گیری برای پوشش حمل ونقل عمومی خیابان‌های کم عرض به ویژه خیابان میرداماد انجام شود.

کد خبر 384582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.