حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان با توجه به کدهای نیروهای رفع تخلفات شهری میتوانند نظر خود نسبت به عملکرد آنها را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.
وی افزود: برای کارکنان این اداره پرونده شخصی تشکیل شده تا بر اساس ۲۱ شاخص در بخشهای مختلف از جمله نوع برخورد با شهروندان، ماموریت و عملکرد به صورت روزانه و ماهانه مورد ارزیابی قرار گیرند.
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه گزارش ناظران و تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ یکی از ملاکهای مهم برای ارزیابی کارمندان است، تصریح کرد: به ماموران خاطی پس از حضور ناظران در محل ماموریت و تحقیق در مورد نوع عملکرد آنان تذکر داده خواهد شد.
وی ادامه داد: هفته گذشته برای تعدادی نیرو که عملکرد ضعیفی داشتند با برگزاری نشست و ارائه مشاوره سعی شد ضعف موجود در فرآیند کاری آنها رفع شود.
محمدحسینی تاکید کرد: رفتار کارکنان رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان باید در برخورد با خاطیان بیانگر فرهنگ عمیق مردم جهانشهر تاریخی اصفهان باشد، زیرا چشمهای زیادی رفتار آنان را بررسی میکند.
وی افزود: در بخش سلامت روانی نیز برای ماموران پرونده سلامت تشکیل شده تا در صورت نیاز جلسات مشاوره برای تصحیح نحوه برخورد این افراد برگزار شود.
مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه نظم و انضباط، نوع برخورد و رفتار نیروهای این اداره با شهروندان از سوی بازرسان تحلیل و بررسی میشود، گفت: کارکنان خط مقدم و رکن مهم اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری هستند؛ از این رو سعی کردهایم با برگزاری کلاسهای آموزشی و گفتوگو با برخی کارمندان، تغییراتی را برای هرچه بهتر کردن عملکرد آنان در خصوص رفع تخلفات شهری اعمال کنیم.
وی تصریح کرد: حدود ۶۰۰ نفر نیرو در اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، مناطق و بخش ناژوان مشغول به فعالیت هستند که عملکرد آنها به صورت روزانه بررسی و نظارت میشود، اظهار کرد: در مناطق و بخشهای مختلف این اداره، ناظران و بازرسانی به صورت محسوس و نامحسوس نوع فعالیت این افراد را رصد میکنند.
نظر شما