نیروهای رفع تخلفات شهری دارای کد شناسایی می‌شوند

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای شهریورماه سال‌جاری نیروهای رفع تخلفات شهری اصفهان دارای کد شناسایی می‌شوند تا شهروندان در صورت رضایت یا عدم رضایت از نحوه عملکرد آنها مراتب را اعلام کنند.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان با توجه به کدهای نیروهای رفع تخلفات شهری می‌توانند نظر خود نسبت به عملکرد آنها را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.

وی افزود: برای کارکنان این اداره پرونده شخصی تشکیل شده تا بر اساس ۲۱ شاخص در بخش‌های مختلف از جمله نوع برخورد با شهروندان، ماموریت و عملکرد به صورت روزانه و ماهانه مورد ارزیابی قرار گیرند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه گزارش ناظران و تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ یکی از ملاک‌های مهم برای ارزیابی کارمندان است، تصریح کرد: به ماموران خاطی پس از حضور ناظران در محل ماموریت و تحقیق در مورد نوع عملکرد آنان تذکر داده خواهد شد.

وی ادامه داد: هفته گذشته برای تعدادی نیرو که عملکرد ضعیفی داشتند با برگزاری نشست و ارائه مشاوره سعی شد ضعف موجود در فرآیند کاری آنها رفع شود.

محمدحسینی تاکید کرد: رفتار کارکنان رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان باید در برخورد با خاطیان بیانگر فرهنگ عمیق مردم جهانشهر تاریخی اصفهان باشد، زیرا چشم‌های زیادی رفتار آنان را بررسی می‌کند.

 وی افزود: در بخش سلامت روانی نیز برای ماموران پرونده سلامت تشکیل شده تا در صورت نیاز جلسات مشاوره برای تصحیح نحوه برخورد این افراد برگزار شود.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه نظم و انضباط، نوع برخورد و رفتار نیروهای این اداره با شهروندان از سوی بازرسان تحلیل و بررسی می‌شود، گفت: کارکنان خط مقدم  و رکن مهم اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری هستند؛ از این رو سعی کرده‌ایم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و گفت‌وگو با برخی کارمندان، تغییراتی را برای هرچه بهتر کردن عملکرد آنان در خصوص رفع تخلفات شهری اعمال کنیم.

وی تصریح کرد: حدود ۶۰۰ نفر نیرو در اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، مناطق و بخش ناژوان مشغول به فعالیت هستند که عملکرد آنها به صورت روزانه بررسی و نظارت می‌شود، اظهار کرد: در مناطق و بخش‌های مختلف این اداره، ناظران و بازرسانی به صورت محسوس و نامحسوس نوع فعالیت این افراد را رصد می‌کنند.

کد خبر 384579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.