اولین تساوی سپاهان در هفتمین بازی تدارکاتی

سپاهان در هفتمین بازی تدارکاتی پیش فصل خود مقابل تیم تازه لیگ برتری شده گل‌گهر سیرجان به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ‌ مسابقه دو تیم فوتبال سپاهان و گل‌گهر سیرجان عصر امروز جمعه _11 مرداد ماه_ در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تعداد تماشاگر: ۲۰۰۰ نفر

ترکیب اولیه تیم فوتبال سپاهان: پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، حمیدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، علی قربانی، رضا میرزایی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب اولیه تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، حسام پورهاشم، مهران گلزاری، علیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، امین پورعلی، پیمان نامور، مهرداد عبدی، علی قربانخانی، بهنام برزای، مهرداد بایرامی

سرمربی: وینگو بگوویچ

تیم داوری: حامد قربانی، مهدی شفیعی، رضا حیدری ، احسان رفیعی

تعویض‌ها:

سپاهان: محمد محبی به جای علی قربانی بین دو نیمه، علی‌رضا نقی‌زاده به جای رضا میرزایی دقیقه۵۴، کی‌روش اسنتلی به جای محسن مسلمان دقیقه ۶۳

گل‌گهر: سجاد عاشوری به جای مهران گلزاری دقیقه۵۹، مهدی زبیدی به جای مهرداد بایرامی دقیقه ۵۹، فرشاد بیابانی به جای بهنام برزای دقیقه ۸۳

کارت زرد:

گل‌گهر: پیمان نامور دقیقه ۲، یوسف وکیا دقیقه۳۵، بهام برزای دقیقه ۵۴

سپاهان: بدون کارت زرد

گلزنان:

سپاهان: علیرضا ابراهیمی(گل به خودی)دقیقه۳۱

گل گهر: پیمان نامور دقیقه ۴۹

شرح گل:

دقیقه ۳۱: علی قربانی با نفوذی زیبا به میانه دفاع گل گهر زد و با پاس خود رضا میرزایی را با فراهانی تک به تک کرد . میرزایی پاسی در عرض داد که با اشتباه ابراهیمی دفاع گل گهر با گل به خودی وی همراه شد.

دقیقه ۴۹: پیمان نامور هافبک گل گهر با نفوذی زیبا با نیازمند تک به تک شد و پس از دربیل دروازبان جوان سپاهان دروزاه خالی را بازکرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۸: شوت سرکش عزت الله پورقاز در ریباند کرنر با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه۲۹: سانتر مهدی کیانی از جناح راست با ضربه سر علی قربانی همراه شد که میلاد فراهانی با واکنشی زیبا قربانی را ناکام گذاشت.

دقیقه۳۳: ابراهیمی دفاع گل گهر توپ را در دفاع از دست داد و علی قربانی با فراهانی تک به تک شد و با پاسی رضا میرزایی را صاحب توپ کرد که دفاع‌های گل گهر توپ را از میرزایی گرفتند.

دقیقه۱+۴۵: ضربه آزاد پشت محوطه گل گهر با ضربه محسن مسلمان با شوت سرکش محسن مسلمان همراه شد که با اختلاف اندک به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: موقعیت حساس سپاهان روی دروازه گل گهر که ضربه سجاد شهباز زاده در موقعیت تک به تک با واکنش دروازبان گل‌گهر دفع شد.

دقیقه ۶۱: حرکت خطرناک زبیدی که با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه۷۶: حرکت مهرداد عبدی با شوت او از پشت محوطه همراه شد که با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۷۷: ضربه سر سجاد شهباززاده روی سانتر محمد محبی با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۷۸: ضربه ایستگاهی که برای گل‌گهر به دست آمد را مهرداد عبدی با شوتی سنگین راهی دروازه نیازمند کرد که با واکنش دروازبان سپاهان راهی به دروازه نیافت.

دقیقه۸۲: ضربه سر خطرناک و زیبای کی‌روش اسنتلی با واکنش فراهانی از روی خط دروازه دفع شد.

کد خبر 384572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.