سند تحول بنیادین در ۱۸۹ مدرسه شاهین شهر اجرا می‌شود

شاهین شهر و میمه - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.

‌ به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، محمد اسماعیل زادگان در شورای آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۲۳ هدف و ۱۳ راهکار عملیاتی دارد که در برش های کشوری، استانی، منطقه ای و مدرسه به بیش از ۶۰۰ برنامه دسته بندی شده و در دو دوره سه ساله اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس این سند تمامی برنامه‌ها در مدارس باید با یکی از بندهای سند تحول همراهی باشد و برنامه‌های سلیقه‌ای در مدارس حذف می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه  گفت: رویکرد برنامه‌های سند تحول تلفیقی و حذف دستورالعمل و بخشنامه از قسمت‌های مختلف است و یک بسته و برنامه عمل کامل بر دو محور الزامی – اجباری و  اقتضایی – توصیه‌ای به مدارس برای کل سال ابلاغ می‌شود.

در ادامه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی شهرستان شاهین شهر و میمه از افزایش ۱۵ درصدی نرخ خدمات فوق برنامه در آموزش و پرورش خبر داد.

ناصر حسینی گفت: امسال نرخ خدمات حق التدریس و فوق برنامه با ۱۵ درصد افزایش برای هر ساعت تدریس در مقطع ابتدایی دو هزار تومان، متوسطه اول دو هزار و ۸۰۰ تومان، متوسطه دوم و هنرستان ها سه هزار و ۹۰۰ تومان و کلاس های کنکور پنج هزار تومان مصوب شد.

کد خبر 384554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.