از کوچ آلوز به برزیل تا جریمه نیمار

هفته گذشته در فوتبال اروپا اتفاقات زیادی مثل رفتن دنیل آلوز به لیگ برزیل و جریمه نیمار توسط باشگاه پاریس سنژرمن افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این هفته فوتبال جهان اتفاقات جالبی رخ داده است که در ادامه می خوانید:

رسانه های انگلیسی و ایتالیایی، از توافق منچستر یونایتد و یوونتوس برای معاوضه روملو لوکاکا با پائولو دیبالا خبر می دهند.

رسانه اسپانیایی از علاقه آنتونیو کونته ایتالیایی به‌ جذب راکیتیچ و آرتورو ویدال برای اینتر میلان خبر می دهند.

نیکولاس په په مهاجم فرانسوی تیم لیل به آرسنال انگلیس پیوست.

دنی آلوز مدافع برزیلی سابق بارسا، با قراردادی سه ساله به تیمی در سائوپائولو در لیگ کشورش پیوست. این بازیکن در کارنامه ورزشی خود ۴۰ جام کسب شده دارد.

درحالیکه اخیرا رسانه‌های آلمانی گزارش دادند دو باشگاه بایرن مونیخ و منچسترسیتی بر سر انتقال لروی سانه به مونیخ به توافق رسیده‌اند تا این وینگر آلمانی با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی به بایرن منتقل شود، باشگاه بایرن مونیخ در حساب توییتری خود این شایعات را تکذیب کرد.

راجا ناینگولان، ملی‌پوش بلژیکی و بازیکن باشگاه اینتر میلان از زمان روی کار آمدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی اینتر دریافته که فصل آینده در برنامه‌های او جایی نخواهد داشت و حالا توماسو جیولینی، رئیس باشگاه کالیاری تایید کرده که ناینگولان به زودی به کالیاری خواهد پیوست. 

باشگاه پاریسن ژرمن به دلیل قرار نگرفتن نام نیمار در لیست بهترین های فیفا، پاداش سه میلیون یورویی را به این بازیکن پرداخت نکرد و به دلیل تاخیر نیمار در ورود به تمرینات بخاطر پیشنهاد بارسا او را دو میلیون یورو جریمه کرد.

براساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز، احتمال دارد مقر فیفا از زوریخ سوئیس به کشور دیگری منتقل شود. یکی از دلایل جابجایی احتمالی فیفا از زوریخ، دشواری در استخدام کارمندان کشورهای خارج از اروپا به دلیل  ویژگی‌های خاص قوانین سوئیس است.

سایت فور فور تو نوشته علیرضا جوانبخش، هافبک ایرانی برایتون انگلیس در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ رقابت‌های لیگ برتر ممکن است نقش به مراتب پررنگ تری را در تیم‌های خود داشته باشد.

کوین کنستانت گینه ای هافبک سابق میلان که قرار بود به تراکتور سازی تبریز بپیوندد ولی به دلیل بیماری این انتقال صورت نگرفت، گفته بیماری اش شایعه بود و شیطنت رسانه ها است.

کلود ماکله‌له، ستاره سابق آبی‌های لندن هم به این باشگاه برخواهد گشت و به عنوان مربی جوانان با بازیکنان جوان چلسی کار خواهد کرد. ماکله‌له در پست جدید خود وظیفه نظارت بر پرورش بازیکنان جوان چلسی و همینطور بازیکنانی که از این باشگاه به صورت قرضی به دیگر باشگاه‌ها واگذار شده‌اند را به عهده خواهد داشت.

محاکمه فرانس بکن بائر که متهم به دریافت رشوه در جریان جام جهانی سال ۲۰۰۶ شده است، به دلیل بیماری او، به تعویق افتاد.

کد خبر 384543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.