ویلاهای چادگان را برای ایجاد اشتغال بفروشید

چادگان- امام جمعه چادگان با بیان اینکه سه درصد ویلاهای دولتی مازاد را برای اشتغال جوانان چادگان بفروشید، گفت: مال و مقام انسان دارد از عنایت خدای متعال به انسان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تسلیت شهادت امام جواد (ع)، اظهار کرد: مشکلاتی در سطح جامعه است اما پیرو سفارشات اولیای الهی در برابر مصائب مختلف باید مقاومت کرد.

وی با بیان اینکه سه درصد ویلاهای دولتی مازاد را برای اشتغال جوانان چادگان بفروشید، گفت: مال و مقام انسان دارد از عنایت خدای متعال به انسان است.

امام جمعه چادگان تصریح کرد: حق انسان‌های مظلوم در  دارایی ثروتمندان است که از حق خمس و زکات بالاتر است تاجایی که ائمه اطهار نیز توصیه داشته‌اند.

وی از توقف قانون تمرکز اختیار جهاد کشاورزی توسط دولتمردان ابراز نارضایتی کرد و گفت: این موضوع تنظیم بازار را بر هم زد و سبب تحقق نیافتن اقتصاد مقاومتی شد.

سلیمانی تصریح کرد: عربستان سعودی خادم حرمین الهی نیست، چرا که در همراهی کردن با رژیم صهیونستی سرزمین یمن را تصرف و به کودک کشی اقدام می‌کند.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط کنونی اقتصادی در کشور و به تبع در شهرستان با تشویق و ترغیب کارآفرینان می‌توان بخشی از بیکاری جامعه را مهار کرد.

امام جمعه چادگان اظهار کرد: وزیر امور خارجه کشورمان به آمریکایی‌ها گفتند که نه مذاکره خواهیم کرد و نه جنگ خواهد شد که این حرف اثر خود را گذاشت و دیپلماسی آمریکا دچار سرگردانی استراتژیک شده است.

کد خبر 384541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.