آمریکا از ایمان و اقتدار جبهه‌های مقاومت ملت‌های اسلامی هراس دارد

گلپایگان- امام جمعه گلشهر گفت: آمریکایی‌ها وزیر امور خارجه کشورمان را به دلیل ضعف خود تحریم کردند و نشان دادند که اهل مذاکره نیستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی خراسانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر با تسلیت شهادت امام جواد(ع)، اظهار کرد: خدمتگزاران در ستاد نماز جمعه گلشهر به صورت افختاری و بدون هیچ چشم داشتی در حال خدمت هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا به نشان قدرتمندی پهبادش را بر فراز آسمان کشور ما آورد اما طولی نکشید که توسط موشک فجر ساقط شد، گفت: انگلیسی‌ها کشتی نفتکش ایران را تصرف کردند، اما سپاه پاسداران بلافاصله کشتی انگلیس را با اینکه ناوچه جنگی آن‌ها در دریا بود تصرف کردند این نشان دهنده اقتدار نظامی ایران است.

امام جمعه گلشهر با بیان اینکه کشورهای اروپایی نیز حاضر نشدند با امریکا درتنگه هرمز شرکت کنند و حتی چین و روسیه از ایران حمایت کردند، تصریح کرد: آمریکا با تهدید گروه‌های جبهه مقاومت که اگر جنگی شود وارد جنگ می‌شویم همه داشته‌هایش را بر باد داد، این نشان داد که با ایمان و اقتدار کارها بهتر حل می‌شود.

وی افزود: اگر تسلیم شویم مشکل حل نمی‌شود و آمریکا گستاخ‌تر خواهد شد، بنابراین سلاح ما را کارآمد نشان داد و این درحالی که پنج درصد بودجه برای بخش نظامی است.

موسوی خراسانی با بیان اینکه قوه قضائیه با بررسی هزار پرونده اقتصادی کولاک کرد، گفت: آمریکایی‌ها وزیر امور خارجه را به دلیل ضعف خود تحریم کردند و نشان دهنده اینکه اهل مذاکره نیستند.

کد خبر 384539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.