تحریم وزیر امور خارجه کشورمان بر خلاف موازین و قوانین بین‌المللی است

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: این گفتمان مقاومت در مقابل یاوه گویی آمریکا که نه مذاکره خواهیم کرد و نه جنگ خواهد شد راه عزتمندانه‌ ملت ایران است و قطعأ آمریکا در مقابل عزم و اراده مردم و مسئولان و مقام معظم رهبری شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه رعایت تقوای الهی قلب انسان را برای حرف‌های نامفهومی که فهم آن دشوار است تطهیر می‌کند، اظهار کرد: تقوا پیشگان سطحی نگر نیستند و به معارف اهل بیت توجه می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای تحقق کرامت انسانی باید حقوق بشر اسلامی تبیین شود، گفت: رییس جمهور و دولت آمریکا غرق درشهوات حیوانی شدند، بنابراین بشر نیستند که بخواهند حقوق بشر تبیین کنند و حتی نسبت به حقوق بین‌المللی کشورها پایبند نیستند.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان بر خلاف موازین و قوانین بین‌المللی است، این گفتمان مقاومت در مقابل یاوه گویی آمریکا که نه مذاکره خواهیم کرد و نه جنگ خواهد شد، راه عزتمندانه‌ ملت ایران است و قطعأ آمریکا در مقابل عزم و ارده مردم و مسئولان و مقام معظم رهبری شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه هیچ نهادی مقدس تر از نهاد خانواده نیست، گفت: هر فردی قدم برای جدایی پیوند ازدواج بردارد، بالاترین مجازات را متحمل خواهد شد، اگر خانواده به وظایف خود در تربیت فرزندان آگاه نباشد فرزندانی به ثمر خواهد رسید که جامعه به تباهی کشانده می‌شود.

اسکندری با بیان اینکه خانواده باید محیطی امن برای فرزند باشد تا بتواند رازهای خود را به والدین مطرح کند، گفت: باید در زندگی معیار ثابتی داشته باشیم، نباید در زندگی حرف نخست مادیات باشد، چرا که توجه به مادیات موجب سقوط انسان می‌شود، نگاه اسلامی در ازدواج موجب پایبند ماندن افراد و مستحکم شدن بنیان خانواده است.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با گروه‌های جهادی، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی باید به گفتمان جهادی در جامعه تبدیل شوند و برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کنند.

کد خبر 384534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.