ایران در برابر دشمنان انقلاب با قدرت ایستادگی خواهد کرد

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: ایران برای حفظ آرمان‌های خود در برابر دشمنان انقلاب با تمام وجود ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر بادرودبه سالروز شهادت امام جواد(ع) اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت ترویج سیره آن حضرت، گفت: حضرت جواد (ع) با وجود سن اندک رسالت‌های بزرگی را در قبال اسلام شیعی داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به حفظ پایگاه‌های شیعی، تامین نیازهای فکری و فرهنگی جامعه و مبارزه با حاکمیت طاغوت زمانشان اشاره کرد.

امام جمعه بادرود با اشاره به موانع پیش روی آن حضرت در اشاعه اسلام ناب محمدی(ص) و تشیع علوی، گفت: فاصله با مراکز شیعی چون عربستان، اهواز و مازندران در کنار سیاست‌های عوام فریبانه و دشمنی‌های حکام طاغوتی در زمره موانع کار امام جواد(ع) بودند که البته ایشان با همه صغر سنی که داشتند توانستند به خوبی از عهده آنان بر آیند.

قاسمی با بیان اینکه مردم ایران یک ملت مقاوم هستند، ابراز داشت: ایران برای حفظ آرمان‌های خود در برابر دشمنان انقلاب با تمام وجود ایستادگی خواهد کرد و آمریکا می‌داند که امروز قدرت ایران قابل مقایسه با دوران گذشته نیست.

وی ضمن اشاره به نزدیک شدن ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، تصریح کرد: خبرنگاری یکی از شغل‌های بسیار حساس و مهم محسوب می‌شود که ایجاد ارتباط بین مسئولان و مردم مهمترین انتظار مردم از خبرنگاران است.

امام جمعه بادرود بابیان اینکه رسالت خبرنگاران و رسانه تحلیل درست و ارسال به موقع اخبار است، افزود: باید توجه شود که اخبار نادرست موجب جهل و ناامیدی خواهد شد و تمام تلاش خبرنگاران باید ایجاد امید در جامعه و حل مشکلات مردم باشد.

خطیب جمعه بادرود در ادامه بابیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید توجه بیشتری به خبرنگاران داشته باشند، اظهار کرد: کمترین امکانات در شهرستان برای خبرنگاران است و این قشر در داشتن حداقل امکانات نیز با مشکل مواجه هستند و تمام امور مربوط به خبرنگاری را با هزینه شخصی انجام می‌دهند که امیدواریم توجه ویژه‌ای به این امر شود.

قاسمی در ادامه خطبه با اشاره به آغاز ماه ذی‌الحجه و سال‌روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و روز ازدواج، تصریح کرد: خانواده‌ها باید ازدواج فرزندان خود را با الگوگیری از زندگی ائمه اطهار (ع) انجام دهند و مودت و مهربانی و درک متقابل زن و شوهر به زندگی آرامش می‌دهد.

کد خبر 384531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.