کاهش۵۰درصدی ازدواج در دهاقان

دهاقان –امام جمعه موقت دهاقان بااشاره به کاهش ۳۷ درصدی ازدواج در کشور، گفت: در دهاقان آمارها کاهش۵۰ درصدی را نمایان ساخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام علیرضا اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه، اظهار کرد: دلیل کاهش ازدواج در این شهرستان مسائلی همچون خشکسالی و سختی معیشت، کم بود درآمد، نابسامانی اقتصاد خانواده ها، بی ثباتی نوسانات بازار و... بوده و مسئولان باید همه همت خود را برای حل مشکلات به کار برند.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج از دیدگاه قرآن کریم و رسول الله، گفت: این کار باعث شکل گیری و توسعه شخصیت، کمال انسان، مکارم اخلاق و... می شود و دارای اثرات مثبت فراوانی است.

خطیب نماز جمعه دهاقان، با توجه به اهمیت فریضه مهم عفاف وحجاب و استقرار پلیس زن در مترو تهران، خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم این کار در محافل عمومی گسترش یابد و زنان محجبه نیز نسبت به تذکر زبانی به افراد بی حجاب اقدامات پسندیده ای نمایند.

حجت الاسلام اسماعیلی، برخی از پوشش ها را مظهر بد حجابی عنوان کرد و گفت: نوع، رنگ و مدل برخی از لباس ها مناسب بانوان نیست و باید با افرادی که بخواهند با این پوشش اشاعه بیحجابی نمایند، برخورد شود.

وی در ادامه با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه، تصریح کرد: دشمنان از طرفی می گویند ما آماده مذاکره هستیم واز طرفی وزیر ما را تحریم می کنند، و این به نماد بارز دیپلماسی ضعیف و سردرگمی آنهاست و همه متوجه اقدامات ضد و نقیض آنها هستند.

امام جمعه موقت دهاقان گفت: دشمنان ما از احمق ترین افراد هستند که این اقدامات را انجام می دهند و در واقع خود را در برابر دیگر کشورها ضعیف می کنند.

وی توقیف کشتی انگلیسی در تنگه هرمز را نماد اقتدار ایران دانست و افزود: دشمنان به جایی رسیده اند که برای حل مشکلات بین ما وخودشان، چندین کشور را برای میانجیگری اعزام می دارند، اما این رابدانند کشور ایران در برابر همه حیله هایشان مقاومت می کند و هرگز تسلیم ریاده خواهی نخواهد بود.

کد خبر 384530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.