پشتوانه مردمی از افتخارات نظام است

نصرت الله لطفی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران را برخورداری از پشتوانه مردمی عنوان کرد و گفت: هر جا احساس نیاز شده با حضور مردم، پیام انقلاب اسلامی به دنیا منتشر شده است.

به گزارش ایمنا، «نصرت الله لطفی» سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یکی از ماموریت های مهم این شورا را برنامه ریزی، مدیریت و برگزاری حضور عمومی مردم به مناسبت های مختلف و ایام الله بیان کرد.

وی یادآور شد: یکی از قله های استثنایی و فراموش نشدنی که اهمیت مضاعفی دارد حضور مردم در صحنه هایی است که پیام انقلاب اسلامی را به سراسر دنیا منعکس می کنند.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: زمانی که امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، ابتدا این راهپیمایی در سال ۱۳۵۸ در تهران برگزار شد و امروز اثرگذاری آن را با حضور مردم در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در دفاع از مظلوم و قبله اول مسلمین و انزجار از رژیم کودک کش شاهد هستیم.

لطفی گفت: با این نگاه، انقلاب اسلامی، انقلابی است که با هدایت رهبر معظم انقلاب و پیشگامی روحانیون و نقش آفرینی مردم در صحنه های مختلف به پیروزی رسید و امروز حفظ نظام از اوجب واجبات محسوب می شود.

وی ادامه داد: در این عرصه یکی از افتخارات نظام برخورداری از پشتوانه مردمی است و هر کجا که احساس نیاز شده با حضور آنها پیام انقلاب اسلامی به دنیا منتشر شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با یادآوری حضور مردم در مناسبت های تقویمی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: یکی از قله های حضور مردم را حضور در صحنه هایی ذکر کرد که به حفظ نظام اسلامی منجر شد.

لطفی گفت: در سال ۱۳۸۷ غائله ای برپا شد و آنچه که این غائله را در هم پیچید حضور مردم در ۲۳ تیر ماه بود و همچنین اگر در  سال ۱۳۸۸ فتنه پیچیده ای نظام را هدف قرار داده بود، حماسه بی بدیل مردم در  راهپیمایی ۹ دی آن را خنثی کرد.

وی ادامه داد: برگزاری برخی مناسبت ها که مردم در آن حضور داشتند، به دلیل استقلال این شورا است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در سال  ۹۶ قبل از ۱۳ دی با حجم مخالفت ها برای حضور مردم در صحنه مواجه بودیم.

لطفی ماموریت آتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را محقق ساختن گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با حضور سران سه قوه و مقامات کشوری در جلسات این نهاد مانند گذشته در خدمت مردم خواهیم بود تا پیام آنان را برای ایجاد یک تمدن اسلامی در دنیا به گوش جهانیان برسانیم.

فرمان تاسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ توسط امام خمینی (ر ه) صادر شد.

کد خبر 384525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.