گلزنی به الاتحاد؟ چرا که نه

دویست و پنجاه و نهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "گلزنی به الاتحاد؟ چرا که نه" عنوان اصلی این رسانه است که در گفتگو با محمد نژادمهدی مدافع ذوب آهن و در آستانه دیدار برابر الاتحاد بیان شده است. وی از وجود فشار زیاد روی ذوب آهن به عنوان تنها نماینده ایران در آسیا صحبت کرده، اظهار داشت: از آنجایی که تنها نماینده ایران هستیم مسئولیت سنگینی داشته و باید پرچم کشورمان را بالا نگه داریم. وی ادامه داد: بر روی ضربات ایستگاهی در آسیا چندین بار موفق به گلزنی شده‌ام و این بار هم تمام تلاشم را برای گلزنی به الاتحاد خواهم کرد.

"تیم‌هایی مثل ما ضربه می‌خورند" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از علی قربانی مهاجم سپاهان مطرح شده است. وی تاخیر ایجاد شده در شروع بازی‌های لیگ را به ضرر تیم‌هایی مثل سپاهان که نظم و انضباط داشته‌اند و تمرینات خود را به موقع شروع کرده و اکنون آماده برگزاری مسابقات هستند، دانسته است.

"موافقت کنفدراسیون با الاتحادی ها" دیگر عنوان صفحه اول دویست و پنجاه و نهمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که خبر موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور دو بازیکن دو تابعیتی الاتحاد را برای بازی برابر ذوب آهن می‌دهد. این در حالی است که مطابق قانون AFC بازیکنی که تغییر تابعیت می‌دهد باید حداقل پنج سال در آن کشور بماند تا بتواند به عنوان سهمیه داخلی در بازی‌های آسیایی شرکت کند.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 384453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.