زمان برگزاری نمایشگاه  "بوم یک کیلومتری" مشخص نیست

بیش از یک ماه از برگزاری کارزار بوم یک کیلومتری نقاشی با عنوان «رویای کودکانه» در اصفهان می گذرد. ای رویداد با همکاری مرکز هنری "او" ، هلدینگ رنگ ریف و شهرداری اصفهان با دو موضوع کودکان کار و رویای کودکان با حضور هنرجویان و اساتید نقاشی و تصویرسازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با گذشت نزدیک به ۴۰ روز از پایان این رویداد هنوز  معرفی آثار منتخب، برگزاری نمایشگاه و فروش آثار به نفع کودکان کار اتفاق نیفتاده است.

سمیه ابراهیمی، رییس دپارتمان تخصصی تصویرسازی در مجموعه هنری او در رابطه با اعلام نتایج و داوری آثار در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار: ۳۰۰ اثر از هنرجویان و اساتید جمع آوری شده است که هیئت داوران متشکل از اساتید دانشگاه های هنر اصفهان؛‌ دکتر ابوذر ناصحی،‌ فدایی،‌ پریسا دارویی و اینجانب به عنوان نماینده از سوی مرکز هنری او، ‌داوری آثار را انجام داده ایم. برای داوری بهتر تصمیم بر آن شد تا آثار اساتید از دیگر آثار جدا و در مرحله داوری شرکت نداشته باشند. از مجموع آثار هنرجویان با توجه به اینکه کیفیت آثار از آنچه انتظارش را داشتیم بهتر و بیشتر بود، برای هرکدام از مقام های اول،‌ دوم و سوم از منتخبین این رویداد دو اثر را برگزیدیم.

ابراهیمی با اشاره به چگونگی اعلام و معرفی آثار منتخب گفت: تا بیش از روز جشن و برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان منتخب اعلام نخواهد شد. همچنین جوایز این دوستان به تربیت برای نفرات اول تا سوم مبلغ ۳۰میلیون ریال،‌۲۰میلیون ریال و ۱۰میلیون ریال است که بین دونفر منتخب برای هر مقام تقسیم خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ کیفیت آثار تولید شده مجموعه با ارزشی است که برای ارائه هر چه بهتر آنها در نمایشگاه در حال برنامه ریزی و رایزنی هستیم. به همین منظور صحبت هایی با جناب مهدی تمییزی، مدیر موزه هنرهای معاصر برای تشکیل نمایشگاه در موزه داشته ایم، اما هنوز زمان دقیق برگزاری نمایشگاه مشخص نشده است.

به گزارش ایمنا کارزار بوم یک کیلومتری نقاشی روز جمعه ۳۱ خردادماه امسال در جاده سلامت ناژوان اصفهان با شعار "کودکان نباید کار کنند مگر در رویاهایشان" با حضور ۳۰۰نفر از هنرجویانی که در قالب گروه های ۱۰ نفره که از سوی اساتید تصویر سازی دانشگاه های هنر اصفهان معرفی شده بودند برگزار شد.

کد خبر 384451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.