ضرورت تسهیل روند سرمایه‌گذاری در لنجان

لنجان_سرپرست فرمانداری لنجان با تأکید بر ضرورت تسهیل در روند سرمایه‌گذاری در این شهرستان، گفت: رفع معضل بیکاری مهم‌ترین وظیفه مسئولان در مقابله با ناهنجاری‌های اقتصادی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان بیکاری را مهمترین دلیل بروز ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: آمار بیکاری لنجان زیبنده این شهرستان نیست به همین دلیل مسئولان باید برای رفع این معضل بیشتر تلاش کنند.

وی با تأکید بر ضرورت تسهیل در روند سرمایه‌گذاری در این شهرستان، گفت: رفع معضل بیکاری مهمترین وظیفه مسئولان در مقابله با ناهنجاری‌های اقتصادی و اجتماعی است و لازم است ادارات و نهادهای مختلف از همه ظرفیت خود برای ایجاد اشتغال در شهرستان استفاده کنند، زیرا ایجاد فرصت‌های اشتغال زمینه برخورداری از توان و استعداد نیروهای جوان و خلاق را فراهم می‌کند.

سرپرست فرمانداری لنجان با بیان اینکه کاهش معضل بیکاری نیازمند اقدام جهادی همه مسئولان است، عنوان کرد: عملکرد مناسب بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بسیار مهم است، بنابراین لازم است بانک‌ها تدابیری اتخاذ کنند تا متقاضیان دریافت تسهیلات بتوانند در کوتاهترین زمان تسهیلات را دریافت کنند.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از کارآفرینان، خاطرنشان کرد: حمایت از کارآفرینان و صاحبان سرمایه تاثیر بسزایی را در کاهش نرخ بیکاری و ثبات شغلی کارگران دارد.

سرپرست فرمانداری لنجان اضافه کرد: تا پایان سال مالی گذشته پست بانک شهرستان از ۹۳ طرح ارائه شده و مجموع تقاضای دریافت ۱۰ میلیارد تومان وام به ۶۱ طرح مبلغ هفت میلیارد تومان پرداخت کرده است این در حالی است که بانک کشاورزی با پرداخت تسهیلات به چهار طرح و صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات به سه طرح تعهد خود را به صورت کامل انجام دادند.

صالحی اظهار کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف در مورد طرح‌های اشتغال تأثیر زیادی در کاهش نگرانی مردم و سرمایه‌گذاران دارد. 

کد خبر 384437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.