آذری: دنبال حذف تنها تیم ایرانی آسیا هستند

آذری در واکنش به اجازه حضور دو بازیکن دو تابعیتی الاتحاد پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن  در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهاردهم مردادماه ساعت ۲۰ قرار است مقابل الاتحاد عربستان حاضر شود، AFC رایی صادر کرد که دو بازیکن دو تابعیتی الاتحاد اجازه حضور در مسابقه مقابل ذوب آهن را دریافت کردند که واکنش سعید آذری  مدیرعامل ذوب‌آهن را در پی داشت، وی با گله‌مندی از مسئولان که تنها نماینده ایران را در آسیا حمایت نمی‌کنند در صفحه شخصی‌ خود پستی منتشر کرد و نوشت:

"پول ما را ای اف سی نمی‌دهد، بازیکنمان را سه جلسه محروم می‌کنند، بازیکنان دو تابعیتی الاتحاد را مجوز می‌دهند و انواع و اقسام حمایتهای یکجانبه کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیمهای عربستانی همچنان ادامه دارد، گویا آنان دیوانه وار به دنبال حذف تنها نماینده اصفهانی فوتبال ایران هستند. ولی تو بگو کوچکترین حمایتی، اعتراضی، مکاتبه‌ای در حمایت سبزهای سختکوش اصفهانی از سوی سازمانهای ورزشی کشورمان می‌شود. ابداً. بعد انتظار معجزه دارند همان عزیزان متوقع، جای تعجب نیست و ما هم انتظاری بیش از این نداشتیم. ما فقط دستهایمان به آسمان، لبهایمان دعاگو، قلب‌هایمان تپنده برای سرافرازی وطنمان است. ما می‌جنگیم و از هیچ کس انتظار یاری نداریم جز خداوند پرشکوه و پرعظمت"

کد خبر 384430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحمان شوقیان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    تا دانیال اسمعاعیلی رو دارید غم نخوید
  • علی IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    لیگ دولتی سرگرمی دولتی مردم دولتی پول دولتی با این همه.چرا دولت از ذوب آهن حمایت کنه. سقوط هم کنه به دسته پایین تر باکی نیست.تیم های پر هوادار باعث شادی مردم می شوند حالااگه ذوب هم نبود یه تیم دیگه...