تحریم وزیر امور خارجه نشانه اقتدار دیپلماسی نظام است

شهرضا_عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان نشان اقتدار دیپلماسی نظام و درماندگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به نقض توافق هسته‌ای از سوی آمریکا، اظهار کرد: این اقدام سردمداران کاخ سفید باعث شد تا متوجه ظرفیت‌های ناشناخته داخلی بشویم و برای بهره‌برداری از آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی با بیان اینکه انهدام پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی نشانه قدرت بازدارنده نظام است، تاکید کرد: این اقدام سپاه پاسداران همه دسیسه‌های دشمنان را خنثی و اقتدار همه‌جانبه ایران را ثابت کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم وزیر امور خارجه نشان اقتدار دیپلماسی نظام وضعف و درماندگی دشمنان انقلاب است.

محمودی با بیان اینکه اتحاد جناح‌های سیاسی و مردم مهم‌ترین عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان است، خاطرنشان کرد: مردم تورم شدید را تحمل می‌کنند و همچنان از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند در این شرایط مسئولان وظیفه دارند برای جلب رضایت آنان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه سیاه‌نمایی خدمات دولت و مسئولان از اهداف دشمن است، تصریح کرد: افرادی در داخل کشور به دنبال تخریب جایگاه برخی مسئولان هستند در حالی که اینگونه اقدامات باعث ناامیدی مردم می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کم‌آبی بزرگترین معضل استان اصفهان است، یادآور شد: در طرح تامین آب استان تنها ۱۴ شهرستان در نظر گرفته شده است در حالی که ۲۴ شهر استان با چالش بی‌آبی مواجه است.

محمودی ادامه داد: تمرکز امکانات در مرکز استان و غفلت از دیگر شهرها آسیب‌های جبران‌ناپذیری همراه دارد.

وی گفت: سختگیری و تفسیر خودسرانه از قوانین و مقررات باعث خروج سرمایه از استان و بی‌میلی سرمایه‌گذاران از فعالیت در بخش‌های مختلف می‌شود.

کد خبر 384427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.