صرفه‌جویی ۹۶ مگاواتی مصرف برق به نفع کودکان کار در مشهد

مجری طرح بهینه‌سازی و کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: مبلغ ریالی ۹۶ مگاوات برق صرفه‌جویی شده ۳۳۰ میلیون ریال محاسبه شده است که در مراسمی به کودکان کار اهدا خواهد شد.

به‌گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مهران قاسم‌پور در خصوص راه‌اندازی پویش (کمپین) "۲ ساعت همراهی در ۳ روز گرم برای کودکان کار" اظهار کرد: این پویش توسط شرکت توزیع نیروی برق مشهد با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های استارتاپی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این پویش به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و همچنین کمک به کودکان کار راه‌اندازی شد، تصریح کرد: پویش مذکور بین ساعت‌های ۱۵ تا ۱۷ از روز هفتم مردادماه آغاز و روز نهم این ماه ادامه داشت.

مجری طرح بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق مشهد همچنین افزود: با توجه به اینکه در شهر مشهد حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار  مشترک برق وجود دارد، مشترکان می‌توانستند حتی با خاموش کردن یک لامپ یا کم کردن درجه وسایل سرمایشی به این پویش بپیوندند.

قاسم‌پور با بیان اینکه همکاری مردم در این پویش منافع قابل توجهی را برای کودکان کار به‌دنبال دارد، یادآور شد: در روزهای هفتم و هشتم مرداد ماه با همکاری مردم و مشترکان بزرگ حدود ۹۶ مگاوات صرفه‌جویی شده است.

مجری طرح بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق مشهد خاطرنشان کرد: مبلغ ریالی ۹۶ مگاوات برق صرفه‌جویی شده ۳۳۰ میلیون ریال محاسبه شده است که در مراسمی به همین منظور اهدا خواهد شد.

کد خبر 384412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.