محله‌های منطقه ۳ میزان جشنواره‌های تابستانی

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بافت تاریخی و مذهبی این منطقه برنامه‌ریزی شده تا در تابستان امسال ویژه برنامه‎های نشاطستان در ۱۴ محله آن برگزار شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در منطقه سه شهرداری اصفهان همچون سایر مناطق برنامههای «نشاطستان» ویژه فصل تابستان از جمله «میدان و بازی» و دیگر برنامههای فرهنگی در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه‌های مفرح برای دانش آموزان همراه با خانواده آنها پیش بینی شده که در روزهای اخیر در محله‌های گلزار و چهارباغ خواجو برگزار شده است.

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های متنوع باعث ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان و گردشگران می‌شود، تصریح کرد: به دلیل واقع شدن این منطقه در مرکز شهر و تجمع شهروندان از نقاط مختلف همچنین تجمع گردشگران، میدان امام(ره) و پارک شهید رجایی به عنوان محلی ویژه جهت دربرگیری شهروندان با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی بیشتر انتخاب شد.

وی افزود: اداره فرهنگی اجتماعی این منطقه در روزهای جمعه و زمان فراغت شهروندان اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی همچون نقالی، تئاتر خیابانی، بازی‌های بومی فکری و قصه‌گویی با رویکرد ایجاد شور و شادی و نشاط اجتماعی و ایجاد هویت تاریخی کرده است.

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: ویژه برنامه «محله و بازی» با هدف ایجاد هویت تاریخی و نشاط و شادی شهروندان در محله‌های سرتاوه و دردشت نیز برگزار شد که با استقبال پرشور شهروندان این محله ها همراه بود.

وی ادامه داد: برنامه «محله و بازی» این منطقه در اواخر خرداد ماه و پیشتاز سایر مناطق اجرا شده است.

کارگر افزود: برنامه محله و بازی با رویکردهای کمرنگ‌کردن و مبارزه با آسیبهای اجتماعی، ارتقای سطح نشاط اجتماعی، فعال کردن کانونهای محلی، مشارکت اجتماعی و معرفی اماکن تاریخی بوده که بیشتر برنامههای این منطقه برای معرفی اماکن تاریخی مانند منارساربان، منار چهل دختران، دومنار دارالضیافه و محله تاریخی دردشت اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برنامه «تاب‌ستانه» بعدازظهر جمعه‌ها به صورت خاص در میدان امام (ره) برگزار می‌شود، گفت: ویژه برنامه تاب‌ستانه جمعه یکم شهریورماه با بیش از ۱۰۰۰ نوع بازی در میدان امام و خیابان های مجاور آن سپاه و حافظ با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهرداری اصفهان در فصل تابستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه اوقات فراغت شهروندان طراحی کرده است؛ ویژه برنامه‌های تابستانه در پارک‌های مناطق ۱۵ گانه شامل برنامه های ورزشی و مسابقات والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بازی‌های فکری اجرا می‌شود.

کد خبر 384400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.