معامله ۳ هزار تن بنزین در بورس انرژی

امروز عرضه‌های متنوعی در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران از سوی پالایشگاه‌ها و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی صورت گرفت.

به گزارش ایمنا، برای نخستین بار سه هزار تن بنزین در رینگ صادراتی بورس انرژی معامله شد؛ هفت هزار تن بنزین دیگر در روز شنبه مورد معامله قرار می‌گیرد.

امروز (چهارشنبه) عرضه‌های متنوعی در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران از سوی پالایشگاه‌ها و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی صورت گرفت.

از جمله معاملات مهم امروز در این بورس، عرضه و معامله گاز مایع چهار پالایشگاه شازند، اصفهان، تبریز و آبادان بود که از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی با موفقیت عرضه و مورد معامله قرار گرفت.

در این رینگ یک هزار تن گاز مایع پالایشگاه نفت شازند با قیمت پایه ۲۴۱ دلار عرضه شد که در برابر آن تقاضایی برابر با حجم پنج هزار تن وجود داشت.ارزش ریالی این معامله ۳۱ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال بود.

عرضه بعدی گاز مایع پالایشگاه نفت تبریز به میزان یک هزار تن در رینگ بین‌المللی بورس انرژی بود که در برابر آن حجم تقاضایی برابر با هزار تن وجود داشت.

میزان عرضه گاز مایع پالایشگاه نفت آبادان همچون گاز مایع پالایشگاه نفت تبریز یک هزار تن بود که تقاضا برای آن برابر با هفت هزار و ۴۰۰ تن وجود داشت؛ ارزش معاملات انجام شده ۳۱ هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال بوده است.

همچنین گاز مایع پالایشگاه نفت اصفهان یک هزار تن در بورس انرژی عرضه شد که به میزان هفت هزار و ۶۰۰ تن تقاضا داشت؛ ارزش معاملات انجام شده این عرضه ۳۲ هزار و ۳۳۷ میلیارد ریال بوده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 384383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.