نجات ۳ خدمه شناور غرق شده در آب‌های خلیج فارس

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سه نفر از خدمه شناور غرق شده در آب‌های خلیج فارس نجات یافتند.

به گزارش ایمنا، احسان گلستانی اظهار کرد: یک شناور با پنج خدمه که براساس گزارش های دریافتی از مبدا شارجه امارات به سمت بندر دیر در حرکت بود ساعت ۲۱ شب گذشته به دلایل نامعلومی در دریا غرق شده اند.

وی ادامه داد: چهار نفر از خدمه شناور به آب پریده بودند که از این شمار سه نفر از آنها ظهر امروز توسط شناورهای عبوری در محل وقوع حادثه نجات پیدا کردند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: اکنون از سرنوشت دو خدمه دیگر شناور غرق شده اطلاعی در دست نیست که در این راستا به محض اطلاع رسانی به مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر شناورهای ناجی ۱۸ از عسلویه و ناجی ۲۰ از دیر به محل وقوع حادثه (۲۰ مایلی جنوب غربی عسلویه) اعزام شده اند.

گلستانی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت نفت و گاز پارس بالگرد این شرکت نیز همزمان با شناورهای ناجی راهی محل وقوع حادثه شد.

وی اضافه کرد: با این شرایط اکنون عملیات پایش هوایی و دریایی توسط دو شناور ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و بالگرد شرکت نفت و گاز پارس در حال انجام است که در جریان این پایش لاشه شناور غرق شده پیدا شده است.

گلستانی به ایرنا گفت: تلاش برای نجات دو خدمه شناور در حال انجام است و به محض اطلاع از وضعیت مفقودها مراتب از طریق اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 384368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.