پیشرفت کاراته در استان‌ها به افزایش نیروی متخصص مربوط است

رییس فدراسیون کاراته گفت: یشرفت و توسعه کاراته در استان‌ها نیازمند افزایش نیروهای انسانی متخصص است تا بتوانند به پیشبرد اهداف و معرفی و تربیت دیگر نیروها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید حسن طباطبایی امروز چهارشنبه _۹ مرداد ماه_ در دوره آموزشی داوری کاراته با تدریس خاویر اسکالانته رئیس شورای داوران فدراسیون جهانی کاراته در اصفهان اظهار کرد: ارتقای سطح داوری کاراته در کشور موجب پیشرفت این رشته ورزشی و کسب مقام‌های بین‌المللی خواهد شد.

وی با بیان اینکه قضاوت‌های ناعادلانه باعث شده ورزشکاران کاراته این رشته را رها کنند، خاطرنشان کرد: برای توسعه کاراته باید پیش به سوی تربیت داوران مطرح برویم و تعداد داوران درجه یک و مطرح خودرو در کرسی‌های جهانی و آسیایی را افزایش دهیم.

طباطبایی نیروی انسانی را شاکله اصلی هر مجموعه ورزشی دانست و تصریح کرد: پیشرفت و توسعه کاراته در استان‌ها نیازمند افزایش نیروهای انسانی متخصص است تا بتوانند به پیشبرد اهداف و معرفی و تربیت دیگر نیروها کمک کنند.

رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه سال آینده پنج نفر با هزینه فدراسیون به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد، گفت: هدف ما از این کار ارتقا سطح داوری است و امیدوارم به این مهم دست یابیم.

طباطبایی ادامه داد: دانش و عدالت می‌توانند رشته ورزشی کاراته را در سطح کشور و آسیا و جهان بیش از گذشته ممتاز و مطرح جلوه دهد.

کد خبر 384355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.