ساخت محل‌ پارک موتور در معابر

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران از جانمایی فضای پارک حاشیه‌ای مخصوص موتور سیکلت‌ها در خیابان‌های تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن پورسیدآقایی با اشاره به جلسه اخیر با مسئولان پلیس راهور، اظهار کرد:‌ در این جلسه مقرر شد نسبت به ساماندهی فضای پارک موتورسیکلت‌ها اقدام شود؛ متاسفانه شاهد آن هستیم که موتورسیکلت‌ها در هر مکانی که علاقه‌مند باشند و حتی پیاده‌روها، اقدام به پارک موتورهای خود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقرر شد برای ساماندهی فضای پارک موتورسیکلت‌ها، تجربه موفق خیابان خیام و ایرانشهر تعمیم داده شود، گفت:‌ برهمین اساس در ابتدا پارک حاشیه‌ای را در خیابان‌ها به موتورسیکلت‌ها اختصاص خواهیم داد که راکبان می‌توانند موتورسیکلت خود را در این محدوده که تنها مختص به موتورسیکلت‌ها است، پارک کنند.

معاون حمل ونقل ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: با تعیین و اختصاص فضای پارک حاشیه‌ای به موتورسیکلت‌ها که با نصب بنرهای مخصوص اطلاع‌رسانی می‌شود، ‌ راکبان نباید دیگر موتورهای خود را در پیاده‌روها پارک کنند در غیر این صورت موتورسیکلت توسط پلیس راهور به پارکینگ منتقل خواهد شد.

پورسیدآقایی گفت: این طرح در خیابان‌های خیام و ایرانشهر به صورت موفقیت‌آمیز اجرایی شده و از این به بعد تمامی خیابان‌ها براساس زمانبندی مشخص زیر بار اجرای این طرح خواهند رفت.

کد خبر 384352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.