آث میلان در حد و اندازه بزرگان فوتبال؟

در آستانه آغاز فصل جدید لیگ‌های اروپایی تیم آث میلان معلوم نیست که توانایی حضور در کنار قدرت‌های فوتبال ایتالیا و اروپا را دارد یا خیر.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمتر از یک ماه دیگر فصل جدید لیگ های اروپایی آغاز می شود و تیم شهر میلان یکی از تیم هایی است که قصد دارد به ناکامی های خود پس از سال‌ها، پایان دهد. به همین منظور به بررسی شرایط این تیم پرداخته ایم.

یک: رتبه پنجم در لیگ یعنی پَرسه بین رده پنجم تا دهم طی شش سال گذشته.

دو: هدایت میلان به شکل چرخان در دستان بازیکنان بزرگی مثل سیدرف، اینزاگی، میهایلوویچ، مونته لا و گتوزو بود  و در حال حاضر سکان هدایت میلان به دست جیامپائولو که مربی تیم های بزرگی نبود، سپرده شده است.

سه: دفاعی با سی و شش گل خورده در سری آ فصل پیش، فقط شش گل بیشتر از یووه قهرمان؛ در عین حال همان دفاع در لیگ اروپا طی شش دیدار ۹ گل دریافت کرد تا میلان در مرحله گروهی سقوط کند. بهترین گلزن تیم پیاتک در همه رقابت ها یازده گل زد و پس از او کوترونه فقط ۹ گل.

چهار: تازه واردهای کلیدی، تئو هرناندز دفاع چپ بیست و یک ساله از لالیگا آمده و کرونیچ بیست و پنج ساله و اسماعیل بن ناصر بیست و یک ساله از امپولی سقوط کرده به میلان پیوستند. بن ناصر چپ پای تیزهوش الجزایری بهترین بازیکن جام ملت های آفریقا، دریبل زن و پاسوری قهار است. جیامپائولو سرمربی میلان برخلاف گتوزو به دفاع در زمین حریف و میانه میدان اعتقاد دارد، به دو مهاجم و نه سه تا.

پنج: دنیل مالدینی پسر هفده ساله پائولو، که نقش مدیریتی در باشگاه دارد، برابر بایرن در گوش چپ به میدان رفت. این آغاز عصری نو در خانواده مالدینی ها است یا قماری از پیش باخته شده برای میلان؟

شش: ترکیب احتمالی دوناروما درون دروازه. رومانیولی و موساچیو در قلب خط دفاع و کالابریا و هرناندز در در دو دفاع کناری. فرانک کسی، بن ناصر و پاکوئتا مردان میانی و سوسو پشت سر کورئا و پیاتک در خط حمله، ترکیبی شاید هیجان انگیز باشد، اما نه بلندپروازانه. خوب یا بد روح حاکم در لشگر روسونری بر تاریخ پرستاره ای نقش بسته است.

هفت: ادامه شش سال غیبت در لیگ قهرمانان با لغزش یک امتیازی برابر آتالانتا و اینتر به تلخی رانده شدن از لیگ اروپا گره خورده است. مالک باشگاه "کنسرسیوم" سرمایه گذاری الیوت منیجمنت در آمریکا که در هر زمینه ای از جمله انرژی و تله کام تا نرم افزارها و کتاب فعالیت می کند، تمایلی به خریدهای بزرگ نشان نداده است؛ آن هم در رقابت با یووه و ساری، ناپولی و آنچلوتی، اینتر و کنته و حتی رم و لاتزیو.

حالا باید منتظر ماند و دید در فصل جدید قرمز و مشکی پوشان شهر اینتر می توانند با یک ترکیب ایده آل به ناکامی های خود پایان دهند و عنوانی در خور نامشان کسب کنند یا باز هم همان سناریوی همیشگی برایشان تکرار می‌شود.

کد خبر 384328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.