احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی در فلاورجان

رییس اداره ورزش و جوانان فلاورجان از ساخت ۱۰ زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.

رحمان رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهرستان فلاورجان ۴۳ هئیت ورزشی وجود دارد، البته در صورت تأمین زیرساخت‌های لازم هیئت‌های قایق‌رانی و اسکواش هم ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۵ هزار ورزشکار سازمان‌یافته است، عنوان کرد:  سرانه ورزشی این شهرستان با وجود هشت شهر و ۶۳ تا روستا، ۲۸ صدم متر است.

رییس اداره ورزش و جوانان فلاورجان با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی ورزشی این شهرستان، تصریح کرد: تاکنون ۳۰ درصد از عملیات اجرایی سالن ورزشی دو هزار نفری شهرستان انجام شده و با بهره‌برداری از این پروژه معضل کمبود خوابگاه ورزشی در فلاورجان رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه  ۷۰ درصد از مراحل ساخت خانه جوان فلاورجان انجام شده است، خاطرنشان کرد: این مرکز در سه طبقه با سالن آمفی تئاتر، سالن جلسات و سِرور مرکزی، جهت استفاده سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد احداث می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان فلاورجان از اختصاص سهمیه احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر مراحل اجرایی احداث چهار عدد از این زمین‌های چمن در دست اقدام است.

رئیسی با بیان اینکه تاکنون خانه ورزش در ۸۰ درصد از روستاهای شهرستان احداث شده است، ادامه داد: زمین‌های چمن روستاهای طاد و پیربکران نصب شده و مراحل زیرسازی و فنس‌گذاری چمن روستای نرگان انجام شده است.

کد خبر 384325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.