پایش ۳۸۰۰ راننده سرویس مدارس برای نخستین بار در اصفهان

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار از بین ۹ هزار راننده سرویس مدارس، به صورت گزینشی از اولیاء دانش آموزان در خصوص ۳۸۰۰ راننده نظرسنجی انجام شد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طرح نظرسنجی و پایش رانندگان تاکسی سرویس مدارس برای نخستین بار در شهر اصفهان اجرایی شده است.

وی افزود: در این نظرسنجی نحوه برخورد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات، نحوه برخورد رانندگان، نظافت خودرو و نرخ کرایه مورد پرسشگری و نظرخواهی قرار می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج حاصل از این نظرسنجی اصلاحاتی در خصوص نحوه ارائه خدمت از سوی رانندگان تاکسی سرویس مدارس و شرکت‌های حمل و نقلی به دانش‌آموزان صورت می‌گیرد که در نتیجه ممکن است در راستای سیاست‌های تشویقی و تنبیهی، سهمیه بعضی شرکت‌ها کم و بعضی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه بهبود و ارتقاء مستمر سطح کیفیت خدمات سرویس مدارس اولویت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان است، تصریح کرد: این سازمان از سال ۹۸ به عنوان مرجع صدور پروانه فعالیت شرکت‌های متقاضیِ ارائه خدمات، برنامه‌ریزی لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به صورت سیستمی و از طریق سامانه سرویس مدارس شهر اصفهان در دستور کار قرار داده است.

منوچهری گفت: بر اساس نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات باید شرکت‌های متقاضی خدمات در عرصه حمل و نقل دانش‌آموزی، توجه و تمرکز ویژه بر محورهای ناوگان حمل و نقل و همچنین نظارت و کنترل داشته باشند، البته این دو محور کمترین امتیازهای ارزیابی را به خود تخصیص داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اصل شفافیت در ارزیابی عملکرد، نتایج به تفکیک شرکت‌های دارای پروانه، امتیازها و رتبه‌های تعیین شده برای اداره کل آموزش و پرورش ارسال خواهد شد که انتظار می‌رود علاوه بر بهبود عملکرد شرکت‌های فعال در این عرصه، شاهد اثرگذاری امتیاز ارزیابی‌های صورت گرفته به عنوان یکی از ملاک‌های انعقاد قرارداد مدارس با پیمانکاران مدنظر باشد؛ قطعاً شرکتی که بر اساس زیرشاخص‌های تعریف شده امتیاز بالاتری را کسب کرده، از توان عملیاتی بیشتری جهت ارائه خدمات کیفی در سرویس مدارس برخوردار خواهد بود.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از خدمات‌رسانی ۵۲ شرکت حمل و نقلی در قالب سرویس مدارس در شهر اصفهان خبر داد و افزود: این ۵۲ شرکت ۷۳ هزار دانش‌آموز را در شهر اصفهان جابه جا می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد رانندگان سرویس مدارس شهر اصفهان را بانوان و۴۰ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند، تصریح کرد: متوسط عمر ناوگان سرویس مدارس شهر اصفهان  هشت سال است.

منوچهری خاطرنشان کرد: شهروندان و اولیاء دانش آموزان می‌توانند پیشنهادها و هرگونه انتقاد را با روابط عمومی سازمان به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۳۹۸۰ و تلفن گویای سازمان تاکسیرانی اصفهان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰و یا از طریق فضای مجازی به آدرس @Taxikhabar(تاکسی خبر) درمیان بگذارند.

کد خبر 384321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.