نوروزی: به حضور مرادی در المپیک ۲۰۲۰ خوشبین هستیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به معاینات انجام شده و پیگیری مراحل درمان سهراب مرادی در هانوفر آلمان، گفت: با توجه به معاینات اولیه انجام شده، به حضور این قهرمان در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو خوشبین هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در تشریح آخرین شرایط پیگیری درمان سهراب مرادی، تصریح کرد: بر اساس معاینات اولیه انجام شده توسط همکاران محترم تیم پزشکی در هانوفر آلمان، مقرر شد تا دو هفته سهراب مرادی به صورت صبح و عصر زیر نظر فیزیوتراپ و مربی بدنساز به فیزیوتراپی بپردازد و پس از دو هفته مجددا از محل آسیب دیدگی تصویربرداری انجام شود تا برنامه ریزی درمانی با هدف صرف حضور او در رقابت های گزینشی المپیک و کسب سهمیه ورودی بازی های توکیو ۲۰۲۰ انجام شود.

دکتر نوروزی که مسئولیت پیگیری درمان سهراب مرادی را بر عهده دارد، افزود: پس از شرکت در بازی های گزینشی، برنامه درمانی جهت حضور این وزنه بردار شایسته در بازی های المپیک نیز انجام خواهد شد و به طور کلی بر اساس معاینات انجام شده و با توجه به میزان آسیب دیدگی، به حضور او در بازی های المپیک خوشبین هستیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: تمام پروسه درمان سهراب مرادی با حمایت این فدراسیون انجام می شود و دوستداران ورزش کشور از این نظر نباید نگران نباشند.

کد خبر 384313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.