مجموعه امیرچخماق ساماندهی می‌شود

شهردار شهر جهانی یزد با بیان اینکه تصمیم داریم مجموعه شاه طهماسب تا مجموعه امیرچقماق را ساماندهی کنیم، گفت: به زودی مدیریت واحدی انتخاب و معرفی می‌شود.

 به گزارش ایمنا، جمال‌الدین عزیزی در خصوص ورود مغازه‌های حاشیه امیرچخماق به محوطه میدان، اظهار کرد: تصمیم داریم برای مجموعه شاه طهماسب تا مجموعه امیرچخماق یزد، مدیر واحدی انتخاب کنیم که به زودی انتخاب و معرفی می‌شود.

شهردار شهر جهانی یزد خاطرنشان کرد: با حاکم کردن این مدیریت واحد، تمام اقدامات و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه میدان امیرچخماق به عنوان مهم‌ترین و پربازدیدترین میدان یزد، تحت این مدیریت انجام و فعالیت‌ها در این مجموعه ساماندهی می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه این مدیریت با هماهنگی موقوفه میدان امیرچخماق انجام خواهد شد، گفت: در این مجموعه تداخل‌های رسمی و غیررسمی زیادی وجود دارد که اجازه اینکه هر کسی به صورت انفرادی کاری را انجام دهد و تصمیم‌گیری کند، نمی‌دهد.

 وی تصریح کرد: افرادی در مجموعه امیرچخماق وجود دارند که از نظر مردم، توانایی اجرایی و سیاستگذاری بالایی دارند، از این جهت ایجاد مدیریت واحد در این مجموعه می‌تواند بخش زیادی از مشکلات امیرچخماق را حل کند.

کد خبر 384302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.