بسیاری از پروژه های عمرانی از زمان بندی جلوتر است

شهردار اصفهان گفت: پروژه های عمرانی با هزینه ای بالغ بر ۶۶۰ میلیارد تومان در سطح شهر در حال انجام است که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ برای تکمیل سالن اجلاس هزینه می شود.

قدرت الله نوروزی در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر بخش زیادی از پروژه‌های بزرگ عمرانی فعال شهر از سالن اجلاس تا تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی و جاده فرزانگان در حال انجام است.

وی افزود: هر دو هفته یکبار جلساتی برای بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی با حضور معاونان و مدیران مناطق شهرداری اصفهان برگزار و گزارش فعالیت‌ها ارایه می‌شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: بر اساس اطلاعات ارایه شده، پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهر قابل قبول بوده به طوری که تمام پروژه‌ها درصدی از برنامه زمانبندی جلوتر است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در خصوص پرداخت دیون شرایط خوبی دارد، تصریح کرد: در شهرداری صورت وضعیت بدون پرداخت نداریم و خوشبختانه ۷۰ میلیارد تومان تعیین تکلیف شده که از این رقم، ۴۰ میلیارد تومان پرداخت، ۲۰ میلیارد تومان آماده پرداخت شده و هشت میلیارد تومان دیگر در جریان پرداخت قرار گرفته است.

نوروزی خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی با هزینه ای بالغ بر  ۶۶۰ میلیارد تومان در سطح شهر در حال انجام است که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ در اجرای سالن اجلاس هزینه می شود.

وی با بیان اینکه روند رشد انعقاد قراردادها در شهرداری اصفهان از سال ۹۶، ۹۷ و ۹۸ تفاوت زیادی دارد، گفت: در سال جاری حوزه فعالیت‌ها بسیار وسیع و همه موانع مربوط به آزادسازی ها به جز اندکی از آنها برطرف شده است.

شهردار اصفهان اظهار کرد: به نظر می رسد زمان پیش بینی شده برای پایان فعالیت پروژه اجلاس و بهره برداری از آن می تواند کاهش پیدا کند؛ برای بررسی این موضوع امروز تاکید شد تا در خصوص فشردگی زمان و کوتاهی مدت بررسی لازم انجام شود.

کد خبر 384282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.